say wh00t?

haha
ba vaknade imorse, vickade lite på foten. not to bad. sen när jag skulle ställa mig upp, pain!
haha, dog sju ggr. hoppade ner för trappen och in i köket där mami o papi åt frukost.
ba: tja.
papi sa att de skulle sätta lås på matkällaren. haha
det är där vi har ölen..
men det är lugnt! har lindat om foten nu iaf. bra stöd.
hah
och... ja, får hoppas att den blir bra. helst tills imorgon för jag måste köra bil. det är ju kopplingsfoten.
bra tajmat.
><
men jag hade nog kul igår iaf. haha
jag hatar mig när jag är full. pratar aldrig om nåt vettigt, det gör jag fan aldrig. men på fyllan blir det ännu värre.
usch, pinsam.
ah well.. kan väl bjuda på det.

och alltså???
smart brud. meneh.. ja.
haha
fan.

idag får jag väl sitta nånstans bara. orkar inte direkt gå omkring. kan väl läsa eller nåt.
tjarå

2:
<3
har ju kollat på ladder 49 nu <3
haha
men nu ska jag nog inte se den mer. 2½ gång på ett par veckor räcker.. kan den ju utantill nu.
men han är ju så himla.. m´m´m
fyfann.

var en sväng till växthuset också, tänkte att jag skulle försöka röra lite på mig iaf. det gick bra.
hoppas foten mår bra imorgon.

jag vill ut o promenera lite. men ofta det går bra lixx!
jag är alltid klumpig. haha
borde ju åka rullstol på fyllan, kan aldrig gå.
fullator <3 eller vad hette den? haha

meneh.. jaha.
vad ska man hitta på nu då? jag är ju pigglet.

och egentligen. varför?


schysst att mitt rum var städat när jag kom hem igår. haha
mami skulle lägga upp lite grejer på mitt rum sa hon. hon hade visst tagit bort lite grejer också.
fett snäll. hade ju kläder över hela golvet typ.
och så hade hon fyllt upp min karaff också. SPRIT, HÄR VAR DET SPRIIIT!
eh.
tur att jag inte dricker sprit. skulle ju bli alkis då.
är väl redan.

idag är det 1 vecka kvar tills jag fyller år ^^
vi måste be för fint väder då. mmkay?

men nu ska jag kolla bilddagboken. kanske man får några minnen från igår. eh
och ångest.
älska ångesten <3

hej

3:
det är inte ens nåt bra på tv idag.
får väl se om man kan dra igång nån kunglig film kanske.
förresten så kollade jag ju klart på the triangle imorse, haha, så snabb! började ju kolla typ.. 21 februari.
men fett bra iaf.

oooch.. dippa grönsaker ikväll! woho!
eh.
fett gott. morötter <3
ehum..

nä, nu ska jag nog halta ner. har suttit för länge nu känner jag. börjar göra ont i fotjäveln.

btw, kul om mina skor gick sönder igår när jag skulle ta av dom.
fyfan :((
det där spännet gick liksom av eller nåt. jag blev fett ledsen. ska se om man kan laga det på nåt sätt.
mogen kvalle lixx!
horskor.
jag är hora. nej, eller lite kanske. haha, nej.
men en del verkar tro det.
jag säger bara: R.E.S.P.E.C.T
skulle inte tacka nej. men jag behöver väl inte få då. haha

jag lovar att joaquin är en riktig gentleman.
men han gillar väl bara modellbrudar.
tjena liv tyler och modeller lixx. så lätt att tävla mot.
ska önska mig ätstörningar när jag fyller <3
haha

hejdå

4:
ni anar inte hur trött jag är.
ska sova nu.
ikväll blev det sing-a-long och extra, extra.
papi skulle ta en öl hos nettan, han var borta i sju år. kom NU liksom.
så mina filmplaner fick gå hem.

imorgon ska vi kanske ta en tur med forden och hälsa på lotta.
sen blir det övningskörning, om foten tillåter. haha

men måste sleep it nu. ska bli ljuvligt <3
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback