she loves you, big river, more than me

padadadada (dadadada)
ah, love ze guitar.

men gomorrn!
sista dan, chalalalala!
eh.

jag hoppas fan att det finns soppåsar i skrubben. annars blir det klurigt.
får sno från prov då kanske.
lele
haha, ba dagens i-landsproblem. det är sånthär jag tänker på innan jag somnar.
nycklar, koder, moppar och påsar ><

ljuvligt att komma hem sen, käka mat och gå o lägga sig och veta att man är ledig <3

nu måste jag speeda, måste tanka innan jag åker. hoppas det går bra. vi har säkert ingen bensin.
får väl soppatorsk <3 närå, det är nog lugnt.
måste utfodra djuren innan jag åker också.

laterz

2:
hittade soppåsar ^____________^
eheh.
men jag hann ändå inte klart till 10. haha
helst sämst.
men liksom. vi blev klara 10 när vi var två, ofta man klarar ensam O_o
ah well. huvudsaken är att det är rent iaf. och det är det nu.
hoppas att jag inte får några klagomål ><
får säkert. får väl sparken <3
eh.
nu får vi väl se när det blir jobb nästa gång då.

wah... nähä. om man skulle ta & hoppa in i duschen en sväng kanske.
sen ska jag äta nåt och sova en stund.

hejpa

3:
waaaaaaaaaah (gäspning)

kikade på en dokumentär som var med på dallas dvdn.
who shot JR - dallas fenomenet.
:D
fett kul.
sen så märkte jag att alla dvd:er hade en fram & en baksida så jag hade inte alls sett alla avnitt :D:D
vad de hittar på nuförtiden!
blir så himla happy av att se jock <3 love him. min karl ska vara som jock när han är pensionär.
en riktig karl.
en blandning av jock ewing, zeb macahan & johnny cash. m´m´m
såna karlar som man vill ha som morfar typ ^^
min egen morfar är nästan döv och lång & spinkig, inte så rolig direkt.
och min farfar var liten som fan, men han var iaf kung ^^ men han är död nu. jag... haha, nej jag kan fan inte dra en appelqvist där. det hade varit för mycket.
: *
lovar att hälsa på dig snart grampie.

wäwä.
har sovit också. tjock skönt.
sen ringde sweedy :) vi ska gå ut ikväll. ska bli lajbans tror jag.
hoppas att jag inte är trött bara.
måste gå till bolaget också :O
hoppas jag har pengar så att det räcker. har fan inte kollat ekonomin än. måste ju ha till mina tradera-grejer med. och till biljetten. men jag ska ju få lön också så det löser sig nog ^^
drömde att jag köpte en dallas-kanna som gick i gult <3 fin den var!
25 balubas bara!

nähä. nu får nog sweedy ta o ringa så jag hinner gå innan det stänger.

+ what to wear?!?! har ingen aning. jag har bara gammalt :/
ah well.. jag är ändå skabbig. har två finnas som syns jättemkt :((

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback