sweethearts walk by together

and I still miss someone.
goselåten : *

men vart finns alla normala?!?

godmorgon.
eller ja. godmiddag.
sov ju till 11 idag. ba wh00t? O_o var väl trött. dregglade som ett djur och drömde massa konstigt. haha
ba fresh. tur att jag sover ensam <3 eller ja, med kenzo :) men han dregglar också så det är lugnt. haha
snarkar gör han med. men det är gosigt snark som man kan lyssna på :)

jaha, nähä. jag ska väl fix it nu. sen ska jag upp till molly en sväng och se hur hon har det.
blir väl till att skruva ford sen när papi kommer hem.

+ att imorgon är det fredag. :D

hejdå

2:
opa!
nu har jag städat, varit ute med kenzo, lagat mat, diskat, kollat till molly och varit och handlat.
var förbi kyrkogården en sväng också, lämnade liljekonvaljer hos doris.
jorå.
anki ställde in träningen idag, inte mig emot.
ska kolla om papi behöver hjälp i garaget.

+ att jag fick min bok JR idag ^^
måste be papi betala den jag vann igår också.
eller alltså, jag betalar ju själv. men jag kan inte betala över nätet så han får ta från sitt konto så får han cash av mig. det är fett drygt. måste gå till banken nån dag o fixa eget :/ men jag vet inte hur man gör.
får väl betala 1000 kr.
:((
ah well!

ibland saknar jag som fan att spela o sjunga.. :/
ensemble ftw.
men, men..
jag skulle vilja ha ett coverband. fett great ^^

men nu ska jag kila.
hej!

4:
bah! vi blev inte klara idag heller. batteriet tog slut i borren :/
men imorrn så! då jävlar blir det hål i dörrarna.
eh..
haha, var så lite orolig >< men det blir säkert bra när det blir klart.
jorå.
+ att jag älskar de små babydiskanterna, så himla söta. haha
^^

har kollat på kyle xy & ghost whisperer också. älskar torsdagar nu <3

nu ska jag gå o lägga mig.
imorgon blir det lite partaj med tjejerna, ska bli kul!
måste bränna en skiva. måste ha med mina partylåtar ^^ get rhytm & orange blossom special.
^____________^
jag gillar get rhytm med joaquin, förutom att han inte kör den där pratgrejen som johnny gör. men den är bra ändå.
han är så duktig så ^^ kan nog ta med båda. eheh
ehhhhhh..

+ att jag fick mms av lollo idag. lilla gosen : *
:)

på lördag kommer ju ogge & jim hit. då ska vi nog åka till parken zoo, om det inte spöregnar eller så.
det blir lajbans! får se till att jag inte är alltför bakis bara. eheh
kul att jim ville åka hit tycker jag. haha, fett söt.
men hm. har man fått ett till "barnbarn" nu? ah well, har ju redan 70 så en till skadar väl inte.
jag är som jesus. låt barnen komma till mig!
haha

jesus <3
nämen ><
lilla divan. haha
ärligt, han var ju.
men han var säkert schysst. eh

ah just ja, sova var det.. tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback