take second best

dagens låt:
johnny cash - the night they drove old dixie down
<3

måste.. köpa... skivor.

blev så lite deprimerad när jag läste tidningen! :((
de har ju fällt bellmanspilen nu :((
fyfan. ofta man gör. helt cp!
jag visste inte ens att de skulle göra det nu. jag skulle ju kedja fast mig i den.
ffs
ska nog gå förbi och titta där sen.
usch.
att ta ner bellmanspilen är ju som att bränna ner bergströmska gården. TYP!

torshälla i mitt hjärta.
eheh

meneh. sov som ett djur idag. whönt!
jag drömde ju att jag fick en bil i födelsedagspresent :D
fyfan, den var så himla lovely!! typ en bmw från 40-talet. haha, ba wh00t?
jättekurvig och fin. och så var den rosa :P
det var papi o göran som hade fixat den.
jag skulle inte tacka nej till om det var sant, för den var så himla fin <3
sen drömde jag om JR o gänget också. haha
har börjat drömma fett mkt om dallas nu. men jag minns aldrig vad, bara att dom är med.
alltid JR iaf. och sue ellen.
^^

men nu ska jag fix it lite.
hejpa

2:
but they never should have taken the very best..
har börjat bli lite kär i den låten faktiskt.
dagens låt alltså.
yepp.

fett deprimerande när jag var ute idag. tjena tomheten :(
men sen så såg vi två änder, haha, kenzo blev fett nyfiken. fett söt.

hoppas vi ska handla idag. för vi har inte så mkt mat. haha
åt ju två tonfiskmackor och en hallonsmoothie till lunch. men det var schysst.
men jag gillar varm mat mer.
inte pasta.
lis.

whoa, whoa. får nog kika när dallas tänker börja idag.
man vet ju aldrig liksom. ><
16.00. del 2 ja.
haha
av 77 avsnitt. liksom ><
jag behöver väl inte se hela serien då. haha
de har ju inte ens bytt ut miss ellie liksom. och bobby har inte ens dött än.
ffs!
jävla skitkanal. jag gillar inte den längre.
eller lite. för de visar dallas. typ det enda som är bra. och snobbar som jobbar. och helgonet.
stilig karl lixx!

är kär i con te partiro också.
andrea boccelli ftw!
^^
måste tjacka opera också.
hoppas jag får fett med cash snart. om jag jobbar.

det känns som onsdag idag. men det är inte ens.
det är d.h och christine idag <3

snart borde min mor komma hem. hon skulle sluta tidigt idag.
lelele.. jag måste läsa. men jag kan göra det sen.

åh lilla pain! älskar dig, foten.

btw, kan vi dra igång en massbön till gud om fint väder på lördag? tacksam för hjälp.
hejdå

3:
AT MY DOOR THE LEAFS ARE FALLING!
eh.
jag vet faktiskt inte.
men hejhej!

har varit hos lollo o spelat alfapet ^^
haha, spelnördarna.
OD.
hahah, ba wh00t?
dagens bästa.
:D

zofia har varit här o lämnat jobbarkläder till mig också :O
men byxorna var helt cp. haha
ba har dom här storlekarna! typ sju storlekar för stora, fast för små. eh
får se om de kan fixa ett par större. man vill ju kunna andas lixx.
coolt med arbetarkläder.
börjar på fredag, gör jag. men jag vet inte hur/var/när. men en dam ska ringa till mig imorgon tror jag.

con te... partiro...
: *
:(

snart deppe då.
jag har inte hunnit läsa idag heller. haha
fastnar alltid här. har ju börjat spela nåt spel på nätet. inte bra.
meneh.. kan ju ta med boken ner sen. läsa i reklamerna är bra.
fyfan vad reklam det kommer bli ikväll :/ typ en timme. haha
men ärligt. en halvtimme iaf. minst.

spännande att fylla år på lördag! :D jag har ingen aning om vad jag får, så det ska bli spännande.
men jag mår dåligt över vädret. alla säger att det ska bli tatt :(
men om det blir, så drar vi igång kröket hemma hos mig. alla är bjudna!
eller, inte alla. för det orkar jag inte.

nästa vecka är det urnsättning. så snabba!
sju år sen farfar dog. eller, haha, inte sju.. men februari lixx. vart har han varit ända tills nu?
jag ska fan inte brännas. tar ju år o dar.
jag ska ner i jorden direkt, bada-bing-badaba!
sen äre klart liksom.
jag måste skriva vita arkivet.
min begravning kommer ju bli ljuvlig.
men jag önskar att jag var celeb eller nåt annat viktigt. för jag vill ha värsta fetaste begravningen med liktåg o grejer. :D
men.. ja. haha

nä, nu kilar jag nog ner.
hej på er!

4:
jag är kär i christine. haha, så jävla härlig! :D
(fast jag är ju mest kär i joaquin)

jag borde lära mig lite italienska. vad betyder tutti egentligen?
haha

+ att det inte är roligt att välja.
hm, men det löser sig nog.
blir väl ändå regn :((
jag ska be varje dag. fast jag sa ju förut att jag bara skulle be om en sak.. men det blir nog 2 till.
fint väder på lördag, och att jag klarar uppkörningen. när nu den blir.. hösten 47 kanske.
när ska jag ha tid om jag ska börja jobba lixx?
man borde inte få jobba, ofta man har tid och ork.
haha

men nu måste jag sleep it. körlektion imorgon. hoppas det går bra.
för jag orkar inte vara sämst.
skulle vara så great att vara bra på nåt.

men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback