take the trip to go and listen

dagens låt:
sarah dawn finer - I remember love

vet inte om hon stavar så men..
GODMORGON, GODMORGON!
fett trött :(
men jag får skjuts av papi iaf så jag behöver inte stressa med bussar & shit. skönt!

jag är lite nervös. men det borde gå bra.
är mest nervös för att köra ny bil. jag kommer inte ihåg hur det känns.

aww, nu är allt som vanligt igen. nu kom kerdiz o lade sig i min säng <3
fast jag hann ju upp innan honom.
vi har käkat lite banan redan osv.

nä, nu ska jag gå o försöka piggna till lite.
hej med er, hejhej

2:
haha, jag drömde ju att jag fick ett jätteelakt mail av nate.
han var sur på mig för något som jimmy hade gjort.
ba "okej"
och natten innan det så drömde jag ju att jag blev mobbad av chrille som gick i våran klass.
OJ VAD SNÄLL! hahah
jag drömmer alltid att jag blir mobbad ><
borde bli. är väl redan. haha

en timme kvar nurå.
fyfan.
spyr väl.
haha
dåligt skämmigt det skulle vara.

och alltså, jag kommer inte ihåg säkerhetskontrollen >< hoppas att vi inte gör nån idag.
det är fan bara n00bs som sysslar med sånt anyway.
ah well. det går bra.
jag hoppas bara att jag inte får köra med nån brud. men det får jag säkert :/
hoppas hon är snäll isf. och inte dryg.

är det varmt ute idag eller?
jag fattar inte.
vi har ju aldrig sol på våran altan så det är alltid kallt.

spyyyy. vad ska jag hitta på nu? packa en liten väska kanske. vad ska jag ha med mig?
mitt timkort kanske? osv. det går bra nu, kompis, det går bra nu.
hejdå

3:
det gick bra! :D
fick köra med en ung man :O men han var fett snäll + rolig. minns inte vad han hette dock..
kristian? magnus? O_o haha, skitsamma.
det gick bra iaf. han sa att jag var duktig ^^
fick parkera lite osv. fett drygt.
men det ska nog gå bra det här.
måste boka fler lektioner dock. måste prata ordentligt med dom. orkar inte ta 70 lektioner liksom.
men jag vet inte när jag är redo. jag är inte redo nu iaf. är ju värsta n00ben.
eller nä, är väl rätt okej. skulle ju klara mig i trafiken iaf.

någon som däremot INTE klarar sig i trafiken är sue ellen.
fyfan idag alltså! dog ju.
igår så hittade sue ellen JR i säng med holly harwood, så hon började ju supa igen.
sen idag så var hon fett full och tog bilen från southfork, och då hoppade mickey in (rays kusin, lucys lover)
för att stoppa henna. och sen så krockade dom :O
sen tog det slut.
tjena! hoppas mickey klarar sig. sue ellen vet jag ju att hon klarar sig.
men mickey.. :( lucy som precis blivit happy igen.
jag orkar inte med en till tragedi.
:(

anyhow.
jag köpte ett par sunbrillz idag :D svarta, 39 balubas.
mötte ju lollo o adrian på stan så vi gick runt lite, sen åkte vi hem o lagade tacos :)
och nu måste jag börja kolla vad jag ska göra för mat till mig o papi ikväll.
måste äta nåt innan träningen.
haha, träningen.
låter som att jag spelar fotboll eller nåt.

men fyfan. blir ju hets när det kliar i huvet. jag tror att jag har fått löss då. haha
hoppas inte ><
lollo har ju skrämt mig nu.

AAAHHHHH I SAY WH00T?!

idag är det greys. härligt. jag glömde ju kolla på reprisen. vet inte ens när den var :(
skabbigt, ville ju se just det avsnittet också.
ah well.. det var ju inte dallas så jag klarar mig nog.

meneh. uhuh
jag vill ha mitt körkort nu. imorgon vill jag ha det.
men jag vill inte ens köra upp för jag lär inte klara. haha
alltid jag: "ojdå"

jag måste komma ihåg att titta i alla speglar och shit, inte vara för ivrig, och att blinka.
haha, glömmer alltid att blinka, fast inte när jag ska svänga. men annars ibland.
ba n00b. slarvmaja, det är jag det.

men nu kilar jag. vi hörs

4:
:P

Vilken svordom använder du mest?
fy fan, eller pitt (haha!)

Äger du en iPod?
nej, det känns inte nödvändigt

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
ja

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en bil. och hundar. och en lägenhet, eller ett hus, ja ett hus. och en kille och ett liv. eh

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?

johnny cash

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
ingen mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

ja ^^

Använder du huvtröjor?
inte så ofta. men ibland kanske

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
vet inte

Är du blyg inför det motsatta könet?
näe, tror jag inte

När flög du senast?

i december

Pratar du några andra språk?
engelska.

Har du en stationär dator eller en laptop?
station

Försöker du alltid lära dig nya saker?

nej, jag går bara på rutin

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
tatueringar ja, piercingar, nej

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

spelar ingen roll

Kan du kasta macka?
nej

Har du någonsin varit i Jamaica?

nej

Vad har du med dig in på bion?
inget. jag går aldrig på bio

Vem är din favoritlärare?
jag har ingen lärare. min bilskolelärare isf. haha, har ju träffat han en gång.
men jag gillade claes på eskil, och ola, och markus ^^

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
jaarå

Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?

var. det minns jag inte. jag tror inte att jag hade nåt.. ensemble kanske. eller vad hette det? haha

Gillar du att flyga flygplan?
näe, det är mest tidskrävande. kul att starta o landa dock.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

rolig

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
ja, haha. mogen!

Vilken är din favoritdrink?

gin & tonic, irish coffee

Gillar du din boendesituation?
ja. eller, jag skulle ju vilja ha en egen lägenhet, men det här duger lixx.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
10

Äter du frukost dagligen?
ja

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

nej. men jag är stressad bara jag har en sak att göra.

Vilken är din favoritfrukt?
banan

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej, jag räknar points.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

20 (tio dagar kvaaar, chalalalala!)

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja

Tror du på liv på andra planeter?
ja

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
vet inte

Tror du att Gud är man eller kvinna?
jag tror inte på gud

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

motsatta egentligen tror jag.

Gillar du senap?
jorå

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
det går över

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

hell no

Sover du på sida, mage eller rygg?
ja

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
chandler. fast det är ju i en serie. vänner alltså

Har du någonsin köpt något från eBay?
nej 

Skulle du säga att du är trendig?
näe, jag är fattig

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt?
ja? vadå? haha, så lite trög. men det beror på vem det är.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Han Solo <3 fett snygg! och chewbacca <3


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
JAAAA!!!

Tycker du att du är attraktiv?

hahahahahahah

Vad är du allergisk mot?
din mamma. och kiwi & andra exotiska frukter. :(

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
ett knull utan känslor, varsugud! eh.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej, inte om det var gott. haha. men annars har jag det, faktiskt. men jag är ju svag såatteh..

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

det vet jag inte. men om jag fick välja själv så skulle jag heta JR. :D

älska crapz med frågorna <3

5:
jag lovar att jag är mer aktiv än kenza.
haha

men nu har jag tränat iaf. blev lite slarvträning. jag hatar när det är folk där som förstör våra rutiner!
ffs.
men nu känns det skönt iaf. nyduschad osv.
blötte t.o.m håret! :O alltså, utan att tvätta det. brukar aldrig göra. men det är okej. känns rätt okej.
jag brukar inte känna mig ren om jag inte tvättat håret, men jag gjorde ju det igår kväll och man ska ju inte tvätta för ofta för då blir man galen.
men det funkar att duscha utan att blöta ner håret. men idag slog jag på stort. eh
har väl ändå löss.
haha ><
ÅH

jahapp. vad ska jag hitta på nu då?
plugga kanske?
TROLIGT! :D
haha, så lite happy.
gav ju bort min bok igår. fast det kanske jag sa?
men kändes bra iaf.
:D

+ att jag fick vykort idag! :D <3
så jag ska väl skriva ett jag med, vet inte vad bara.
jag är inte så haj på gud liksom O_o haha
men fett bra att jag köpte vykort förut. har ju en massa ^^
jag fick ett med tulpaner, så jag kan väl skicka ett med tussilago då :)
kan väl googla på bibelcitat också. haha
n00b.

men hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback