the hardest time will be on sunday morning

fast mer på lördag morgon tror jag.

hejhej!
imorse var det zoo i min säng igen. hugo kom in tidigt imorse och lade sig, och kenzo kom som vanligt efter frukosten kl.9
haha
image38
men de var söta : *
jag tror att hugo gillar kenzo på rilli. fast kenzo tycker inte om hugo.
jag tycker mest om kenzo <3
fick ju ångest igår igen när papi pratade med riita om hundar, och att det börjar bli dags för kenzo att kila vidare.
:((
varför kan inte hundar leva lika länge som människor? hundar är fett mkt bättre.
hoppas att jag kolar när kenzo kolar. ofta man vill leva då lixx.
skulle bli så lite lonely. han är ju min bästis <3 mitt hjärtas fröjder.
ah well. ska inte tänka på det nu. börjar ju bara gråta. haha, lilla tönten ><

jag har precis duschat, ska sätta på mig garage-kläder nu. för när papi kommer hem från ze dentist så ska vi fortsätta med högtalarna.

ikväll blir det supa av!
eh.
hej!

2:
men hm... :(

anyhow. har hållt på med bilen hela dan. fortfarande inte klart. allt sitter där det ska men det måste ju låta bra också. nåt vajsing med baslådan är det.
men det blir säkert bra. papi håller på där nu.
själv har jag precis lagat mat, har lärt mig att jag inte kan steka ägg. haha
men jag äter ändå inte det så ^^

jag förstår inte ens kvällen O_o men det blir säkert bra.
kanske, kanske inte.

vart är den soppin?!? :((

hejdå

3:
kul när man har blandat ihop värsta partyskivan, och sen upptäcker att det inte finns nån skiva att bränna på ><
AIDS!
what to do now? :((
jag vill ju ha mina partysongs ju.
ah well..
får väl dra med mig 7 skivor så får man leka DJ istället. drygt.

nu ska jag nog börja fix it lite, så har man det gjort sen.
tjarå

4:
sådär ja.
sitter hemma hos lollo nu, första ölen är öppnat. snart kommer sweed och sen kommer de andra tjejerna.
så jävla kul att träffas bara vi, snacka lite skit osv :) händer alltför sällan nuförtiden.

molly djurar som fan. hon lär ju ramla ner från balkongen inom en snar framtid. jag blir alltid fett orolig.

och alltså.. jag ser verkligen ingenting på den här skärmen. haha, lilla blind!
så om det blir stavfel o sånt så är det för att jag förlitar mig på mina kunskaper på tangentbordet. allt annat är ett enda stort blur.

ah well! ska väl gå o röka nu iaf.

jag måste rensa kattlådan. fast inte ikväll för då spyr jag. fyfan för katter. stinker så lite! fett jobbiga.
okej, molly är gosig och sådär, skitsöt. men jag gillar ändå inte katter.
:/ speciellt inte i lägenhet.
hugo är great, för han gör aldrig nåt i sin låda. haha
det är mest damm där i ^^

nä, nu kilar jag. vi hörs!

5:
ni låtsas ju bara ändå.

kvällens bästa : kenzo
jag stod inte ut, helt enkelt <3
men trevlans anyhow.
om man räknar bort alla boyfriends. haha

måste lära mig att stänga av min mobil på fyllan också... hej!

6:
kul att solen går upp. haha
fett ljust ute när jag gick hem. sinnes.
måste städa imorrn.
ah well.
parken zoo imorrn eller?!?
åh, jag vill ha mineravatten.

nu är det nån jävla bög som skriver också.
kan inte ens skriva frågetecken. hate it.

meneh.
ni vet ju att jag är kär.
fett bra. man har en lover för allting. love it.
:D haha.. ehhhh

men gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback