things on your chest you need to confess

hallå där!
är det bloggen?

haha, svini har skadat mig med jävla filip o fredrik :P

meneh.
kenzo väckte mig kl.9. men det var inte med flit. fast jag var pigg då så det var ändå lugnt.
nu har jag ätit frupp. fastnade här för jag har ändå inget att göra.

drömde ju om dallas inatt igen ><
haha

meneh. lelele..
:)
jag måste nog klämma lite paket idag. jag blir galen annars.
jag behöver en hint bara.

det är ju bra att det inte finns störda killar iaf.

enough liksom!

äh, hejpa

2:
:D spännande paket!!
hoppas det är lördag snart.
eller alltså, det vet jag ju att det är. men att det speedar på lite ^^
kalas hos mig på dagen! och om det är ruttet väder så super vi! :D

namn: hanna
födelsedag: 12 maj
födelseort: torshälla, eller eskilstuna då. eftersom torshälla är babylitet
uppvuxen i: torshälla
bor: torshälla
ögonfärg: bröngruna. haha, smart! grönbruna
hårfärg: brun. nu även med ljusa sk. highlights :P
längd: 7. nämen.. 165cm ovan jorden

FAVORIT
färg:
grå, gul, svart, rosa osv
plats: forden
bok: elvis & jag
spel: alfapet som sällskapsspel. (men bara med lollo!) och gudfadern på datorn
drog: dallas
fordon: forden, eller bil övht.
affär: gina
CD: de jag har med cash
artist: johnny cash & elvis
aktivitet: dricka öl.

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
ja
gnälla: ja
skrika: näe inte så ofta
sova: ja <3
klä dig i svart: ibland
gå till kyrkan: nej
röka: ja
ljuga:
hata folk: ja
lita på folk: lite. en del bara

NÄR
läste du en bok senast:
håller på just nu
var du på konsert senast: my god.. fett längesen. men i slutet av sommarn nån gång tror jag.
köpte du något senast: igår. en bussbiljett ^^
svor du senast: nyss
sjöng du senast: nyss
klagade du senast: nyss

VEM
saknar du:
kalle
vill du slå: kayla i D.H.
kramade du sist: kenzo
vill du vara som: lollo
sårade dig sist: vet inte
vill du bli galet full med: alla
gjorde dig riktigt glad senast: kenzo
fick du sms från senast: HM... jimmy tror jag. haha "är du bakis idag?" ba hej ångesten :P
ringde dig senast: damen från ISS
är vackrast på jorden: joaquin phoenix

HAR DU
förföljelsemani:
nej
tvångstankar: ja
färgat håret: ja
några piercings: nej
egen dator: ja
gjort bort dig rejält: ja
bra självförtroende: nej
komplex: ja
kysst någon: ja
varit/är kär: ja
rymt hemifrån: ja, när jag var liten
tuttat eld på nåt: det lär man ha gjort. typ nån pinne osv.

HUR
går du:
snett med fötterna, för de är cp och alla mina skor blir förstörda. haha, men jag tror inte att det syns så mkt när jag går faktiskt..
svarar du i telefonen: " a dä ä hanna"
mycket pengar har du: typ 45:- som jag fått av min mami så att jag kan åka buss. haha
ofta bäddar du sängen: ett par ggr om året typ. haha
ofta städar du: städar nedervåningen mer eller mindre varje dag. mitt rum städar jag typ never ><
många stör du dig på: många

TROR DU
att du kommer bli något:
inget fancy.
på gud: nej, men jag brukar be ibland ändå. IFALL han skulle finnas
att det finns nått efter döden: lätt
på rymdvarelser: jadå
att folk tycker om dig: man kan ju alltid hoppas
att du kommer få barn: hoppas
att du kommer skilja dig: hoppas inte. men jag lär väl aldrig bli gift så då behöver man ju inte tänka på det.

10 favoriter:
Färg:
gult
Mat: thai
Band: zeppelin
Film: gudfadern
Bok: elvis & jag
Sport: nee
Årstid: sommar
Veckodag: fredag
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: 16.00

9 för tillfället:
Humör: bored & lite huvudvärk = tjurig
Smak: lite tandkräm och lite cigg. FRESH!
Kläder: jeans o grå top
Bakgrund: mitt rum
Nagellack: inget
Tid: 11.45
Omgivning: fortfarande mitt rum
Irritationsobjekt: huvet

8 första:
Bästa vän: första? hm. anna kropp ^^
Screen name: det första jag minns är KalltKaffe. eller LillaEgo (kent!) haha
Husdjur: zorro-hunden, men han minns jag inte. men typ.. lotta-katten
Piercing: hål i öronen
Förälskelse: vete fan. frej kanske
Musik: lill lindfors lyssnade jag på när jag var babyliten minns jag..
Bil: min eller? O_o jag har ju ingen. men jag minns papis van
Kyss: frej. haha

7 senaste:
Cigarett
: marlboro, för ett tag sen
Mat: ris o nån gryta med allt möjligt i
Dryck: vatten
Biltur: på bilskolan igår
Kyss: minns inte. haha
Spelad låt: johnny cash - god´s gonna cut you down. eller nåt. put you down kanske?
TV-program: fråga olle

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:
Kläder: nät
Mat: gröt
Musik: punkrock
Dryck: cider
Personlighetsdrag: cp

4 saker:
Du gjorde igår kväll: kollade tv, duschade, läste, sov
Du kan höra just nu: birds, kenzo, lite datasurr, mig själv
Du inte kan leva utan: kenzo, min family, dallas o vänner
Du gör när du har tråkigt: hänger här, kollar tv, ruttnar, gnäller

3 personer:
Du kan berätta allt för: jag berättar inte allt för nån.
Du tycker om: lollo, bobo, svini
Du inte gillar: jimmy jansson, peter siepen, caroline af ugglas

2 val:
Kaffe eller te: kaffe
Vår eller höst: vår

MYCKET TILL LIV!
hejdå

3:
nu har jag bränt en skiva, diskat, ätit, diskat igen och varit ute med kenzo.
fast inte helt i den ordningen.

det regnar ute nu :((
jag blir ledsen om det är sånthär cp-väder på lördag. börjar väl böla.
haha
meneh.. ja, jag vet inte. man får väl dra igång stora karaoken eller nåt då istället.
festa ska jag iaf göra. för jag är galen.

däremot så vet jag inte vad jag ska göra nu. är trött. skyller nog på vädret.
skulle behöva försöka laga mina skor. men jag är ju ingen mästare på att sy direkt. hm.
men det kanske går iaf. får försöka.

btw så har jag kommit på att jag har tvångstankar om volym. haha
volymen måste alltid stå på 12 när jag tittar på dallas.
och 32 när jag lyssnar på musik i köket.
haha, lilla retard.

meneh.. read it kanske då.
hejdå

4:
joho!

eh. ja.
mami har bakat kakor, jag har provsmakat dom och de fick godkänt :P

har kikat på kyle xy <3, fan. fast i ännu en serie. anyhow.
och spökviskaren. hah
härliga tider.
men nu måste jag sova. upp med tuppen imorrn!
tar sovmorgon till 04.45. hoppas jag hinner.
det kan mycket väl bli så att jag inte kommer att få sova förrän jag är 65.
working class hero is something to be..

men i övermorgon fyller jag år! :D
haha, barn.

men godnatt : *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback