well I don´t care if I dodadodadodadodadothat

döden.
så himla döden.
vill inte jobba mer.
när jag kommer hem ska jag sova i 7 timmar.
kändes som om jag inte sov nånting inatt :((

men nu måste jag klä på mig osv.
vart fan har jag lagt min tröja? jag blir så trött..

sömnen.. kom till mig <3

hejdå

2:
vad lever man för egentligen?
det lär inte ens vara bättre när man dött. man får säkert jobba där också, och så får man säkert
inte träffa de man vill för det kommer vara klassamhälle där också.
jag vill bli pensionär nu, längtar så lite!
och sen vill jag dö och då vill jag träffa johnny och elvis. ska bli fett bra kompis med dom.
jag måste börja prata engelska. hm
och läsa engelska. jag borde ju fatta.
tog sju år innan jag märkte att jag kollade på dallas utan text igår.
men man måste kunna prata också. måste ju åka till USA snart.
hur ska den hannan komma dit?
får väl ringa joaquin.

nu ska jag strax åka.
hejdå. sov så gott ><

3:
alltså june carter är typ lika duktig på att sjunga som jag.
hoppas jag hittar en johnny cash <3

men alltså, piss!
jag förstår inte hur man ska hinna städa den där skiten. haha
blev ju klar 50min efter jag skulle sluta egentligen.
TJENA 50 MINUTER!
haha
ah well..

+ att jag ska få lön den här månaden ^__________^ therese sa.
däremot så hade hon inga byxor med sig. men jag pallade inte att påminna henne igen :/
kan väl gå med dom uppknäppta. haha
ALLTID REDO!
><

men pusse <3

hejdå

4:
johan glans & henrik schyffert kommer ju till eskilstuna i höst! :D:D:D
jag ska lätt gå!
nån som är på??
:D:D:D
fett ljuvligt!

men hejdå

5:
orange blossom special in my heart 4-ever!
så himla party. speciellt liveversionen :D:D:D:D
älska munspelen <3 ska lära mig spela.
well I´m going down to florida and get some sand in my shoes
or maybe kalifornia
and get some sand in my shoes.

di di´dididididi, didididi
ihih, love it! :D
hahah
eh.
lyssnar ju på den samtidigt som jag skriver så det är därför jag verkar mongo.
meneh
I don´t care if I dodadodadodadodadothat.

nu ska jag strax gå ut med kerdiz. sen ska jag hem o sova. måste försöka se ett avsnitt av dallas också.
men jag behöver sova. det blir en sen kväll ikväll. deppe & christine liksom.
men, snart torsdag <3 sen är det fredag och då är det sista dan. ljuvligt!
fan vad fort det går.
men till vad?
ah well..
snart power iaf. eheh

johnny, ilu : *

hejpa

6:
fan vad kul, bobo! :D
vi måste checka ticets snart! :D
ljuuhuuvligt.

ehm.
jag har iaf kikat på ett dallas-avsnitt idag. mogen gary som drog. fyfan alltså.
men sen sov jag iaf. ljuvligt. jag hade kunnat sova tills imorgon, men det får jag ju inte.
papi väckte mig och så åkte vi till ming och åt mat <3 (mami är ju inte hemma så då blir det alltid köp-mat, haha)
nasigoreng, m´m´m.
mätt som ett djur nu. och fortfarande fett sleepy.
somnar väl när jag tränar. haha

ah well. får väl byta om nudå.
oche..
har ju min piké idag. jag gillar den. ska nog köpa fler :)
en svart iaf. sen vet jag inte. jag hatar när det finns många färger att välja bland. kan aldrig bestämma mig :(
min mami fick ju välja åt mig igår. haha
jag ba robin.
hon valde rosa :)

jag längtar tills imorgon, då ska jag sova hela dan. och hela torsdag <3 fyfan vad ljuvligt det kommer bli.
jag är helt skadad. jag kan bara tänka på sömn just nu.
hur jag ska få den, när jag ska få den.. osv.
typ som en knarkare. fast att sömnen är mitt knark.

jag vill inte ens träna idag. inte på hela veckan vill jag träna. jag vill sova istället!
pliiiz.

imorgon ska jag försöka sluta kl.10. haha
men jag är ju inte så snabb.
+ att jag måste ta torsdagsrummen idag. eller kanske på fredag? vi får väl se.
tror inte att det är så många så det är nog bäst att jag tar dem imorrn, för det är nog rätt mkt på fredag.
jorå. så får det bli.
ska damma imorrn också. men inte våttorkning. sen måste jag sortera lite moppar I think. och komma ihåg att ta med nya till provtagningen.
O_o
haha, borde ju skriva en reminderlapp.
fast nu har jag ju redan gjort  det här. hm, men vad bra! :)

men hejpa

7:
kejrå.. :P

vad gjorde du förra sommaren: det gamla vanliga.. söp. eh
svär du för mycket: ja
när duschade du senast: igår
vilken färg är det på dina byxor just nu: mörkgrå
vilken färg är dina underkläder: svarta och rosa
vilken låt lyssnar du på just nu: ingen :O (sätter på orange blossom special)
vad var det sista du sa: "coming down that railroad track"
vad är brevid dig just nu: min säng. ser så lite inbjudande ut <3
vad var det sista du åt: nasigoreng, fläskfilé i jordnötssås <3
vem vill du spendera resten av ditt liv med: kenzo <3 och joaquin
har du en lavalampa: nej, min gick sönder :(
hur är vädret just nu: fint, fast storm
vad gjorde du igår natt: sov, eller ja, gick upp. haha ><
vem pratade du sist med på telefon: lollo
vad gör dig glad: johnny cash, kenzo, joaquin, sova, supa, ledighet
vart skulle vilja du åka: USA!!!!! <3<3
för att shoppa: vartsomhelst där det är billigt o fint ^^
för att festa: forden
vill du ha barn: ja
vad ska dom heta: phoenix, john ray, sue ellen denice, miss ellie, bobby : *

ah, längtar efter mina babybarn. söta de kommer vara!  : *
men hallå. ofta jag vill ha fem barn?!?
jaha. men bobby får väl gå hem då. tänker ändå bara på den där bobby som blev dödad av sin mami :(
lilla negerbobby : *
hoppas att jag inte bara får brudar. jag måste ha en john ray o en phoenix.
söt john ray kommer vara <3 tjena cash + dallas lixx. både ray, och JR. :D
eheh
men jag har inga mellannamn till mina pojkar. vi har inga fina pojknamn i släkten.
ba otto, august. berndt, mats. eheh
emil är rätt sött iofs, det hette min farfar i mellannamn :)
jag får nog släktforska lite.
har iaf ett brudnamn, det är denice.

men ENOUGH!
måste skaffa mig en hobby. fast det har jag ju redan.
meneh.. ett liv kanske. haha
skulle inte tacka nej.
men jag orkar inte just nu för jag måste sova hela dagarna.

ffs. ska ju snart gå upp igen :(
hejdå

8:
jag är så trött att jag inte ens orkade svettas på träningen. haha
ska väl ta en snabbdusch iaf och sen vänta på deppe o christine.
sen blire sova några timmar.
kul liv. sova, jobba, äta, dö.
liksom wh00t?
ge mig nåt som tar mig någonstans. (aaaaaahhh)

jag skulle vilja vara viktig. göra något bra.
bli någon.
hur gör man?
anyone?
okej.

there´s someone for me somewhere.

nä, shower it nurå.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Bo!

Jag är med på Henrik & Johan!

2007-05-15 @ 13:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback