when are you going back to florida?

uuuhh.. I don´t know

hej på er.
idag är jag lite piggare iaf. hah
ska torka håret o borsta tänderna nu sen är jag klar.
då blire åka av!

annars så... I dunno.
sov som en kung inatt. drömde ju om min gamla klass osv. haha
alla ba hade blonda slingor O_o sen skulle vi ha gympa i badhuset, fast jag trodde att vi skulle ha vanlig gympa så jag hade bara vanliga kläder med mig, så då ville inte jag vara med.
då sa mami att jag skulle få påsk-godis om jag var med. då blev jag fett sur och sa att jag inte kunde äta godis.
haha
jag vet inte hur det blev. men simon var med, han som gick i klassen under oss på högstadiet. sverin eller vad hette han? han var fett söt! m´m´m
men han var typ drunk eller hög, för hans brud hade dumpat honom så han var fett sur. då sa jag o soppi (tror jag) att vi skulle spöa den där bruden åt honom. haha
vet inte hur det blev med den saken heller..
sen så bodde jag på skeppargatan och hade en jättesöt liten bil <3
and that´s all I have to say about that..

party ikväll då! eh.. nej.
ikväll är det liam neeson & harrison ford på tv. mycket rutinerade.
min papi vill säkert se den för den handlade om nån ubåt. actionskit liksom. men jag tackar ju inte nej till harrison ford så jag kan titta på den.
m´m´m
typ 60, but still going strong!

haha, lilla gronto ><

jag ska förresten göra en snygg-lista nån dag. så att jag ser vad jag har för smak, så jag ska veta vad jag ska säga när folk frågar: vilken typ av killar gillar du då?
mogen fråga liksom.
men jag skola finna svaret.
fast inte nu, för nu vill jag borsta tänderna.
hejdå

2:
haha
dä ä bare å åk!
eheh. kommer aldrig få körkort ><
jag är ju trots allt "den ivrigaste tjejen i eskilstuna" som min bilskolelärare så fint uttryckte det :P
ah well! tuta o kör.
det är inga bekymmer.

nu ska jag gå ut med sparven och sen ska jag nog fortsätta läsa.
hejhej

3:
nu har jag kikat på "galen i kärlek", den var bra :) romantic osv.
jag gillar diane keaton skarpt. och jack nicholson såklart. fast man är ju van vid att se honom i störda roller..
men han är skön!
+ att diane typ är snyggare nu när hon är oldie än vad hon var i gudfadern.
hoppas att jag också blir snygg sen.
haha, ba väntar.
man är ju 20 nu så det kommer bara gå nerför. tycker att det alltid har gått nedför för mig iofs.
ser typ ut som om jag har fött 7 barn och varit vaken sen hösten 47. haha
men typ! tuttarna hänger, bristningar överallt..
hett.
nån som vill ha? jag är fett billig.
;D

men nu ska jag sova. upp tidigt imorrn, fast ändå sovmorgon om man jämför med förra veckan. haha
nu ska jag iaf gå upp på morgonen, inte på natten. whönt.
har ju min lilla provuppkörning imorrn. går väl åt helvete. men det gör inget, de får ändå boka uppkörning åt mig för jag vill ha körkort snart. det är väl sju års väntetid anyhow..

f.r.o.m tisdag så kommer jag typ bo all alone i lollos lägenhet, man får komma o leka med mig om man vill :)

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback