you can stand me up att the gates of hell

but I won´t back down.

jag har aldriv varit med om nå´ värre döden.
:(
ska sova hela dan idag. typ.
hela dan imorgon iaf. ingen får ringa mig.
eh

bra att min frukostbanan var helt cp och äcklig. nu är jag inte ens mätt :(
men jag orkar inte äta nåt mer. kan dricka vatten istället. jahaarå.

jag förstår inte så mycket just nu.
men jag ska väl försöka vakna. skulle ju vara bra.
hejpa

2:
LEDIG! :D:D:D <3

kul om jag har jobbat 4 dagar och är helt slut. haha
hejdå ryggen ><
inget bra jobb för mig. men jag måste ha pengar så det får duga sålänge..

och alltså, ffs. jag hittar inga soppåsar, jag måste ju ha på fredag ><
får rota runt mer i skrubben, annars får jag ringa o fråga T.

och nej, jag hann inte sluta tio. haha
blev fett sent t.o.m, för nån hade tagit nyckeln till soprummet så det tog sju år innan jag fick tag på en o kunde slänga alla sopor.
sju liter ><
+ att det var många rum.
+ att jag blev försenad på apoteket, som vanligt.
+ att det tar sju år att gå tillbaka till KL efter apoteket, jag vill ha en såndär cykel som alla läkarna drar runt på ^^

nu ska jag byta om, leta upp nåt att äta och sen sova.
hejpa

3:
haha
jag ba satte på dallas, men jag var tvungen att stänga av efter en stund för jag var så sleepy.
somnade nån gång innan 14 och vaknade typ nyss ><
jag kunde ha sovit mer men jag var kissis.
kan ju vara trevligt att vara vaken en stund också.
jag måste kolla färdigt på dallas nu.

alltså döden.
jag är fan döden nu.
helt apatisk.
men jag fick iaf min bok idag ^^ har vunnit en annan också, måste betala den.
+ att jag fick ju brev igår. det var gosigt <3 måste skriva tillbaka.

men nähä. kilar väl ner nu. kanske hinner kolla klart innan det är mat.
tjarå

4:
nu har jag kollat klart på dallas. + sett ett avnitt till. men det hade jag redan sett. så nu har jag sett alla på dvd.
förutom de avsnitt som var när vi var utomlands. får kika upp dem sen ^^
kan de inte släppa säsong 7 snart?? jag är fett nyfiken på vad som händer ju.

+ att jag måste köpa biljetter till schyffert & glans.
är det ingen mer som vill haka? kommer bli tjock kul ju! :D

lyssnade på live at san quentin idag. hahahah
skrattade som ett djur. dåligt rolig grabb alltså!
<3

nu väntar jag på greys. är ganska pigg faktiskt.
men det ska ändå bli skönt att sova sen. ljuvligt att sova hela dan imorrn <3
eller inte hela men..
ska gå till kyrkogården imorgon tänkte jag. farfar är ju där nu. han kom dit idag. och gravstenen har kommit också så jag tänkte gå dit o lämna en blomma :)

say wh00t?

jag vet förresten vad jag får i lön nu. haha
91:- i timmen. det är inte fy skam.
:)

nähää..
ska väl gå nu.

Kommentarer
Postat av: crap.

Vart är det du slavar eg? Jag fattar inte. ):

2007-05-17 @ 11:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback