all the way to Reno

snaart dags att åka. fort det har gått då.

jag är fan fortfarande sur för igår. det går ju aldrig över ><
eller inte sur. jag blir ledsen, jag blir alltid ledsen. men jag blir kallad tjuris så då börjar jag tro att det är det jag är.
fast jag är ledsen.
tjurig, det blir jag när jag inte får socker. då är det hejdå hanna.
blir fett elak :(
fast jag fick smygchoklad av min mami.
hon ba: lägg det i jackfickan.
hahah
så att fredo inte ska få se ><

tur att det är doobidoo ikväll. lasse in my <3 han är fett rolig.
skrattar alltid som ett djur åt honom.
lilla pensionären..
men imorgon ska jag vara 20 igen! :D
roligt att gå på partaj. göra sig lite fin o sådär..
fast jag är fortfarande sur över att jag inte har nåt att ha på mig. så jävla döden.
ska fråga mami om vi kan åka till tuniz imorrn iaf.
får se om det blir nån lunch hos mormor, hon var inte hemma när jag ringde förut. hon kanske ringer sen.
jag tror. för vi skulle höras sa vi.
söt min mormor är : *
hon ringde i början på veckan och sa att hon inte var förkyld längre så nu kan vi leka. haha
måste ju hänga med min farmor nån dag också. har ju aldrig tid >< eller, tar mig aldrig tid.
sen så måste vi åka till fredos farmor, för henne har jag inte träffat än.
kan ju vara kul för henne att veta att jag är preg, INNAN barnet kommer. hehe
ba: hallå där gammelfarmor.
eller vad det nu blir.
får man två gammelfarmödrar och två gammelmormödrar?
det borde ju bli så. för jag har ju också en farmor. och en mormor. och fredo med.
hm.. O_o

ANYHOW!
ska väl åka nu.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback