away, away

hello.
sov som en kung inatt <3 gosade med fredo hela natten :)
sen blev jag kissnödig och då var ju såklart tvillingarna tvungna att börja härja så då låg vi där länge, länge.
jag vill bara kunna somna om ju ><
istället för att sova i sju år, när jag väl lyckats somna om.
ah well!

ska snart åka till barnens hus med fredo. måste spana vagnar där med.
nog för att vi helst inte vill köpa en ny, men om man kollar vad som finns och sen letar på blocket ;) yees.

haha, nu har de vaknat igen :D

förresten, så fick jag mitt bling-bling igår. beställde från den där sidan som ninna tipsade om :)
faktiskt ganska fina, faktiskt.
köpte två halsband, jag vill ha nåt på julafton men vet inte vilket.

nu ska vi åka :)
hejdå

Kommentarer
Postat av: ninna

vad köpte du för halsband då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback