bajs

men lollo lilla, om du hade läst min blogg ordentligt så hade du vetat att TF-tanten ringde mig. efter att vi hade träffats. hinner ju inte rapportera allt på en gång. det är därför jag har bloggen <3 ^^

nu till en viktigare rapport:
jag ska jobba idag så jag hinner inte leka med nån idag.
typiskt. när man väl planerar nåt så ringer dom.
men det är bra med pengar. inte för att den här dan lär betala hyran, men ändå.
ska vara på högstadiet också :/
wish att jag kunde få vara på lilla fritids iaf. men nejdå. får väl hänga med de stora grabbarna. hate it.
det är aldrig nån som pratar med mig där :(
vet att jag kommer vara tjurig när jag kommer hem.

men nu ska jag bajsa, borsta tänderna och åka.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Lollzan

Hehhe råkade läsa det lite försent ops!! Men hoppas på att ni får den =) Tråkigt att det inte vart något idag men ut och tjäna pengar. Jag ska njuta och va ledig... pössss

2007-11-06 @ 08:23:05
Postat av: Soppi.

I know! Jätteläskigt. /:

Haha, jaa. Hihi. Tack. (:
*:*:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback