blask

jag vill ha den här!!
men jag har fan inte råd :// inte för att den är så dyr men.. jag måste lägga mina små slantar på "viktigare" saker.
men åh den är så fin <3
men det kanske är nån som säljer en likadan när det är dags sen...

när kommer posten egentligen?
hoppas fredriks paket kommer för jag är bored.

hejdå

2:
varför kan inte jag fatta hur man betalar fakturor på nätet? jag är ju helt sämst.
fredrik får hjälpa mig sen, för jag vill inte göra fel.
är alltid rädd att mina pengar ska hamna åt helvete :(
fattar ju ingenting av bankgiro, plusgiro, bankkonto och pisskonto.
din mamma har ett konto!
...
annars så.. skulle jag behöva åka till tiimari och köpa en penna.
O_o
skabbigt väder ute. men jag tror jag åker en sväng iaf.
måste äta lunch också. hm.
ska jag göra det innan eller efter?
vet inte ens vad jag ska äta för skit.
"jag önskar att jag var en fluga, då skulle jag äta bajs"
hahah

weeeell!
drar väl då.
tjenis penis

3:
jag åkte ändå. fast ingen av de två pennor jag köpte var en sån som jag skulle ha. haha
men det var skämmigt att stå där o rota. de hade inget som man kunde prova dem på heller så jag fick ta min hand O_o
skitsamma, de får duga. kommer ändå bli en sämst julklapp för jag är sämst.
alla mina julklappar är skittattiga i år. haha
ah well! man får stå ut för det är faktiskt tanken som räknas :)
fast barn förstår inte det.. hm.
som tur är så har jag en bra julklapp till ogge, som är mest bortskämd ;) så honom oroar jag mig inte för.
de andra snuttarna brukar vara rätt så tacksamma ändå.
mami o papi med. fast jag tror att de kommer gilla sina julisar iaf.
fredrik har jag dock ingen aning om. vi har ju aldrig gett nåt till varann förut..
förutom blommor då, som jag har fått <3

och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska äta. så jävla döden.
allt är ju råtta :(
råttmat.


Kommentarer
Postat av: Jade

Hehe... Jag det är ju tyvärr oftast det onödiga som är kul att köpa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback