broadcast me

hello.
idag är det en vecka kvar till ultraljud. jag börjar bli nervös och orolig.
tänk om allt inte är som det ska därinne? :S
efter den här veckan måste man ju ha nåt jävla intyg från socialstyrelsen om man vill göra abort.
snällt att jag fick mitt UL så tidigt.. <3
så nu MÅSTE det alltså vara bra.
well, well.. man ska väl inte oroa sig i onödan kanske.
jag har namn-ångest också. jag och fredrik låg och pratade pojknamn igår. jag hittade inget som jag gillade. han gillar douglas. det är väl fint. på en vuxen. eller på en hund. ><
jävla pisspojkar.
det finns typ inga pojknamn som passar hela livet. helt seriöst.

jag måste fix it nu. lollo smsade fett tidigt imorse. hon vill att jag ska komma till carro idag.
jag orkar inte ens göra nånting men jag måste väl.
för annars är jag boring.

ge mig förslag på pojknamn, annars får ni inte läsa min blogg mer.
eh..

fredrik säger förresten att tjejen inte får heta sue i mellannamn. TACK!
jag tänker döpa den till det iaf >< mellannamn märks ju ändå inte.
nåt roligt borde man väl få ha.
sue ellen denise. jag tycker det är ballt :) man säger ju ändå bara ellen till den.
jag vill ha namn som betyder nåt. sue ellen är från dallas <3<3 och denise är efter min pappas moster, hon dog i en bilolycka när hon var typ 16. jag tycker det är fint. jag vill ha släktnamn också.

jaja. man har ju ett tag på sig iaf.

nu ska jag kila. hejpa

2:
haha, spiderman <3

jag blev tråkig förresten. segade ju som ett djur så jag hinner ändå inte dra till carro.
har inga kläder heller, för allt är skitigt. ska tvätta idag. har så sjukt mkt tvätt så det är inte sant.
kommer bli fett jobbigt att tvätta.
jag orkar ju inte ens bära ner tvättkorgen längre, haha *svag* får dela upp det i lägenheten och sen bära i påsar typ.
men, men! huvudsaken är att det blir tvättat :)
skönt sen när vi får egen tvättmaskin i säby <3 allt kommer bli så himla great i säby.
^^

nu ska jag äta. är jättehungrig.
hm. undrar vad vi ska äta ikväll? får fundera på det. jag är ju sämst på att komma på.
jag är ju bara sugen på jansson och ugnsbakade baguetter. det kan man ju inte leva på :P
men hm.. måste nog köpa lite fryst bröd tror jag. fett gott <3

hoppas fredo kommer hem tidigt idag. de har nån planeringsdag i flen.

oh, sms! vem kan det vara ifrån?
vänta, jag kollar.
åh, tråkigt. lollo som frågade om skjuts imorgon.
du får skaffa körkort själv nån gång! ><
jag hatar att skjutsa. eller, det är okej om man ändå är ute o kör. annars är det tatt. om man hellre kan göra nåt vettigt liksom.

mitt öga svider. har väl fått lepra. tappar det snart :(

hejdå


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Vad sägs om SPIDERMAN? Kommer ju lätt vara coolast på dagis. Akta dig bara för Y-namn, det är bevisat med statistik att killar med bokstaven Y i namnet oftare hamnar snett i livet. Dessutom bör man undvika dom här nya flugorna Kevin, Liam, osv, som enligt min uppfattning är 00-talets Y-namn.

Postat av: LollZan

Lovar, ska aldrig mer fråga om skjus =P *Happy*

2007-11-20 @ 13:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback