can´t buy me love

men man blir nog happy av pengar iaf.

jag vill ha den där kjolen från h&m >< en mammakjol.
jag kan ju inte ha några kläder längre, verkligen. prövade ett par vanliga byxor imorse, de är inte ens taighta. men de var inte så sköna att knäppa längre :/
så.. får väl ha mina två par mammabyxor hela tiden, hehe
köpte ett par mami-tights också iofs. inte för att jag har några kjolar men jag kan nog köpa en sen. och feta tröjor.
o så.
fatta i slutet, lär ju få gå naken då ><
får ha såndär fettoklänning som homer hade. haha :D

anyhow. köpte 3 alkoholfria öl också, tänkte festa till det rejält imorgon ;)
är inte så sugen på dem ens. får nog köpa en julmust också.

nu ska jag surfa lite, sen ska jag städa lite och sen kommer väl fredo hem kan jag tro.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback