can you repeat the question?

fredo kollar på malcolm nu.
jag har redan sett det avsnittet så jag tänkte blogg it istället.

sista avsnittet av doobidoo igår :´( fett sad.
jag var iaf fett duktig, så det var ju tur.
wish att jag kunde få vara med. ska nog ringa lasse ^^

anyhow.. ska väl börja göra mig iordning nu. vi ska hälsa på fredos farmor idag tror jag.
:O har aldrig träffat henne förut, hon vet inte ens att jag är preg. haha
skämmigt ><
hoppas hon är snäll, men jag tror. för mall sa det förut :) litar på henne.
vi är ju praktiskt taget släkt nu :O ballt, tycker jag.

vi var ju hemma hos mami o papi igår, det var gos.
mami hade köpt julkalender åt mig :D och adrian, hehe.
fast jag glömde den där..
får hämta den sen när vi ska baka lussekatter nån dag. woho!

tror förresten att jag bestämt alla kläpz till fredo nu. hittade en igår, men jag köpte den inte för jag har inte råd förrän lönen kommer. men jag tror att den blir bra :)
då är det bara kenzo kvar. han ska få massa fina grejer <3
sen ska jag baka julgodis till mor o far-föräldrarna. sen får det vara klart för jag är poor.
det är barnen som är viktigast. och kenzo <3
söt kenzo kommer vara!  han gillar julen.

meneh. ska väl gå nu.
hoppas det blir en bra dag :)
hejdå

2:
hon var snäll, fredriks farmor. pratade som ett djur dock. haha
hm, jag vet inte ens vad hon heter kom jag på. får fråga fredrik sen.
NÄR HAN HAR VAKNAT!
så kul att han alltid somnar när vi ska gosa :(
pissig helg det här blev.
jag hatar helger faktiskt. de är helt sämst. mår alltid sämst på helgerna.

och så blev jag fett ledsen nyss för fredrik ska supa på julafton.
ba tack <3
så nu kommer vi inte träffas nånting på hela julafton. för först ska han jobba, sen hem till sina padres, och sen supa.
ofta man ens super på julafton när man har en girlfriend? är det jag som är cp eller?
O_o
nämen är den här som hellre super <3
:((
orkar inte ens bråka om det för då får man bara höra: "jaha, men jag behöver väl aldrig träffa mina kompisar mer. ska aldrig supa mer. kul!"
men jag får ju träffa honom på morgonen iaf. han börjar ju inte förrän kvart i sju *glad*

lele.. vad ska man hitta på nu då?
får väl läsa lite blogz. om man har tur så kanske han vaknar nån gång..

hejpa

Kommentarer
Postat av: bo

STÖRD som ska supa på julafton?!

2007-11-24 @ 17:08:48
Postat av: LollZan

TYCKER jag med!!

2007-11-25 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback