children of the revolution

min mami är världens snällaste <3
fick ju den där kjolen, satt dock inte lika snyggt på som jag trodde men nu har jag en kjol iaf. hehe
och så fick jag tre tröjor :) de var vanliga bara. har fett dåligt med tröjor så..
:)

ska nog ringa sweedy nu. hoppas att hon ska till bili, och hoppas att hon ska åka härifrån för jag vill inte åka själv.
jag hatar årby. varför måste bili bo i årby? kommer bli mördad sju ggr.
kuken.
hoppas det blir trevligt ikväll iaf. men det blir det nog :) ska bli kul att träffa flickorna.
kommer inte bli lika kul sen dock.. fredo är ju o super nu. han har väntat hela dan. mattias har tjatat sen 12. så kul att man får ha sin man i fred på helgerna. haha
men nästa helg kanske. det sa han. men han kommer nog inte palla att bli kallad toffel så..
jag tror det när jag ser det, helt enkelt!
vi kan ju alltid hänga när ungen har flyttat ut. eh

ne, nu måste jag ta tag i det här. roligt att piffa till sig lite sen :)
jag lär ju bli ful. jag vill inte ha min lugg längre. hate it

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback