dagen D

:( jag vill inte ens längre.
jag har alltid otur så det kommer säkert vara nåt fel. jag lovar.
men nu vet jag det iaf, så då behöver jag inte ha så höga förväntningar.

vaknade strax innan 6. låg o kollade på polstjärnan som lyste jättestarkt utanför fönstret.
sen gick jag upp när klockan ringde kl.7 :P
fredo ligger kvar fortfarande. hoppas han har ställt sin klocka själv.

har fortfarande ont. mest i asset :/ så jävla irriterande.
jag vågar inte gå till en ryggknäckare eller nåt sånt. jag tycker inte om att höra knak-ljud :((
hoppas att det går över av sig självt.
jag kan ju ändå inte ligga på mage så hur ska det gå?

hungrig som ett djur, ska väl ta och äta frukost nu, sen fix it.

nu ringde fredos alarm ^^

hejdå

Kommentarer
Postat av: Eleena

:*

2007-11-27 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback