det är över nu

jahapp.
hej på er.
igår var vi hos mattias. följde med bara för att få vara med fredo. fast jag kände mig inte så välkommen av nån. jo, typ pia :) hon är snäll.
var till nybron också. träffade gurra o svante t, rätt kul.
saknar verkligen inte kroglivet. föstår inte varför man ska hänga där. iaf inte när man har partner redan :P haha
det är inte ens kul ju. alla tjejer ser ut som horor och killarna är fulla.
O_o

fast skitsamma.
gjorde ju slut med fredo nyss. tror inte han brydde sig så mkt. han ska supa iaf.
tog ju sju år innan han fattade.
"ses vi ikväll då, eller inatt..?" men nej!
ofta jag ens ville att det skulle bli såhär. det är inte ens mitt fel.
men kul att sitta o vänta på nån som inte ens hinner och vill vara med mig.
som hellre super än o försöker lappa ihop sitt förhållande. det känns inte så jävla värt.
men jag är väl knäpp som tycker så.
hoppas han blir lycklig av sitt supande.
jag kan ju iaf inte göra honom lycklig.
bollen ligger hos honom nu. känns som att jag har gjort allt jag kunnat utan att få något för det.
han lär väl aldrig höra av sig. men då vet jag iaf hur han vill ha det.

ska till kyrkogården idag. fint det kommer vara där <3
ska lämna grejs hos farfar och tända ljus hos tim & kristian.
tänk att det redan gått ett år sen sist :O eh.
men det går så fort..
fast tråkigt att behöva hälsa på min farfar. det är första gången :(

ska väl fråga mina parents om jag får bo hos dom ett tag. jobbigt att behöva prata med dom.
de tycker ju att fredrik är en ängel och alltid att det är jag som är dum. hm.
det är säkert sant. ställer väl krav o grejer. fett störd om man tror att killar vill vara med deras tjejer ibland.
T R O L I G T
hehe

ska väl packa lite mer nu.. sen åker jag nog. är väl ingen idé att sitta här o ruttna. måste ändå ha bilen med mig dit.

hejdårå.
eller, haha
bloggen finns ju alltid kvar : *

Kommentarer
Postat av: Pimpi

Åh, Haniki :* :*

2007-11-03 @ 13:37:12
Postat av: mall.

du kan få bo hos mig. ):

2007-11-03 @ 18:45:06
Postat av: sweedy

gud haniki. ring mig om du vill hitta på något, eller bara prata. fredrik borde komma till insikt vad han håller på med! han fattar inte vad han går miste om! I love you! :*:*

2007-11-03 @ 21:32:31
Postat av: Bobo

Fredo är störd.
Du är bra.
& det är därför det inte funkar isåfall.

*:

2007-11-04 @ 12:12:31
Postat av: Anonym

Känner inte dig, men du verkar vara en supergullig tjej, och jag hoppas allt löser sig till det bästa för dig. Din kille verkar ju ha lite udda värderingar, hoppas han förstår vad han förlorar. Lycka till tjejen!

2007-11-05 @ 13:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback