du är för fin

hej.
skabbdag idag. skabbkväll igår också. somnade fett tidigt.
palla anstränga sig. jag hade t.o.m gjort.
ser inte ens fram emot vår lediga helg längre. inte för att jag tror att det kommer bli nån, men kanske.
skitsamma iaf. vi lär väl ändå bara bråka.

åker nog hem till mami sen. tror att adrian ska vara där också.
jag ska gosa med kerdiz <3
och imorgon flyttar jag dit några dar för fredo ska till örebro på kurs.

jag har börjat svettas som ett djur. det är inte så jävla ballt tycker inte jag.
förut frös jag jämt.

jag måste skriva en önskelista nån dag. det blir nog mest pengar och presentkort I guess.
vill ha fint i vårat nya hem sen <3
btw. så är det en vikarie på djurgårn som ska sluta så jag hoppas att jag får jobba mer nu ^^ han är ju jämt där.
men de tar säkert nån annan. jag är väl sämst :(
wish att L kunde sluta. så kunde jag få vara i c´s klass <3
men nädå.
oldies jobbar alltid. blir aldrig sjuka eller nånting.
allt var bättre förr.

jag tycker om när det börjar bli jul, för då kommer det roliga leksaksreklamer på tv :)
mami sa igår att hon skulle köpa julkalender åt mig ^^ snäll.
vi kollade på svampbob fyrkant igår. hahah
"ska det här vara kul? varför knyter han inte skorna?"
"han har ju glömt bort hur man gör! :D:D:D:D hahahhah"
vi har inte samma humor jämt..

meneh. om man skulle ta och kill self nurå.
tjenis.

P.S. jag är lite avis på mall´s marsvinsbebisar. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback