endast tomten är vaken

tomten <3 wish att jag hade en egen.

hej iaf.
hängde ju med elena & soppi idag. jag shoppade en massa stuff, och så åt vi på tunis.
det var trevligt att hänga med dem, det händer ju inte så ofta faktiskt!

köpte en gardin till köket, den blev söt. jag hängde upp den. för jag strök den + ett par dukar som jag köpt, när jag kom hem. spela roll om det är lite tidigt..
har ju inte börjat på allvar än ;) men det blir väl nu under veckan och till helgen.

råkade köpa barnkläderna som jag egentligen skulle köpt imorrn om allt ser bra ut på UL.
så nu måste allt vara bra med den lille, annars...!
elefantpyjamasen kom med posten idag också, fett söt :)
jag har bra smak när det gäller barnkläder, om jag får säga det själv ;)

på onsdag blir det antagligen ikea för hela slanten! med sara och bobo. om nån mer vill följa så får man säga till.
måste fråga mami om jag får låna hennes bil. fredrik hatar ju golfen så vill inte ta hans :P
det skulle säkert bli bråk om det så jag orkar inte fråga.
undviker lite att prata med honom just nu, för jag är rätt trött.
i hela kroppen. det är en jobbig känsla.

weeeell..
jag vill göra nåt!
jag är så himla sugen på att julpynta >< men det är för tidigt! det är.
skit.

men nu skrev ju mall till mig på msn <3

spännande att jag får se min bebis imorgon! :D kommer säkert vara jättesvårt att somna. jag kommer bara länga efter morgonen.
typ som dan innan julafton x)
jag köpte ett hårspänne med en rosett på idag, jag ska ha den på julafton :) fett söt.
tror att jag har bestämt min outfit faktiskt. har ju inte så mkt kläder att välja bland, hehe.
men jag vill fortfarande ha myskläder?!?

funderar på om jag ska gå igenom min jullåda ändå. typ sortera det man ska ha och inte ^^
måste ändå se om jag har några ljus!

hejdå

Kommentarer
Postat av: Jade

Lycka till i morgon! Hoppas att det går bra, men det gör det!

Postat av: Bili

Åh! Jag tycker det är så spännande!
Lycka till som fan!
Jag ringer imorgon och hör hur det gått (;
Love you!
:*:*:*

2007-11-26 @ 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback