everybody changes

hej.
döden igår.
fortsätter väl vara döden, kan jag tro.
om inget har ändrats hittills så varför skulle det göra det nu?
är så himla trött.

jag bara wish..
meneh. det är kul.

ska nog försöka färga håret idag. blir säkert fult.
förstör väl hela badrummet på kuppen.
nee, hoppas inte. skulle få så lite skäll då ><
ska täcka över allting.
undrar om jag har nån skabbig handduk? jag tog inte med mig några handdukar.
får väl messa fredo o fråga om jag får ta en av honom...

annars så börjar jag trivas bättre här nu. det är nog för att lukten är borta.
nu kan man faktiskt ha både fönstret och dörren stängd till badrummet :D
fast jag vet fortfarande inte vart vi ska få plats med spjälsängen? så himla boring.
jag vill ju boa åt den.
nu ba: ställer den här då.
://
får väl stå i hallen då. haha

jaja. vill bara kill self. pallar inte.
det är ändå döden och jag orkar inte mer.

hejdå

2:
ah.. pappa.

nu sitter jag här med färg i håret. hoppas att det blir bra.
håret kan ju bli annorlunda när man är prego så det kanske inte fäster lika bra.
använde bara en förpackning t.o.m! :D har babykort hår ju.
så nu har jag en förpackning över. nån som vill köpa? 100:- för mörkbrun färg. det är garnier nutrisse.
säkert helt sämst. de hade inte så mkt att välja på på h&m.
ah well! blir säkert bra. eller dåligt, det visar sig.
hoppas att det inte ser svart ut bara. är så lite blek :(
får väl sminka mig som fan.

jag undrar hur det blir idag...

och vad ska jag äta för lunch? fredrik åt upp det jag hade tänkt äta, igår.  ba tack. du kan väl äta mat 3ggr om dan då. I don´t mind cooking. det är ju så jävla kul.
mår ju ändå bara illa av allt. ofta man blir sugen på lunch då. :/

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback