everything I do, I do for you

nu har jag dammsugit och diskat. är rätt fint här nu faktiskt :)
skulle behöva skura av badrummet lite, får se om jag orkar det sen.

på måndag ska jag jobba :) wish att jag kunde få vara i calles klass. men det är aldrig nån sjuk där :/
mami ><
eh.
men jag kanske kan hänga med honom på rasterna iaf ^^ och hoppas att jag får vara på hajen på eftermiddagen :D
måste komma ihåg o fråga margareta om jag kan få ha henne som referens. har hittat ett jobb som jag vill söka.
jag lär inte få det men det skadar väl inte att söka.
ska gå till af nästa vecka. säga åt dom att de måste ge mig pengar typ ><  haha
hoppas det finns nåt sätt.. lär det väl inte göra men ändå. kan ju inte ha det såhär.
det är ju stört att jag skulle vara rikare om jag bodde själv O_o

jaja. ska nog spela nu.
vänta på bättre tider. eh
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback