from this moment

storebror, det var inte mami som höll i fanan. det var en snäll polis som heter björn :) fast mami o jag gick på varsin sida om honom.
måste kika i tidningarna vad som står sen. kul om mami har gjort bort sig >< fast det tror jag inte, det var nog journalisten som messed up för jag stod ju bredvid o hörde allt. hm
ah well.

igår var det döden igen. haha
alltid lika roligt.
vet verkligen inte vad jag ska ta mig till.
ingenting jag säger eller gör spelar ändå nån roll.
ba: vi måste nog göra slut.
"jaha, gör det du. jag går o festar"
får så mkt lust att kämpa då..
jag skiter i´t.

hoppas bili kommer idag <3 fast synd om henne att jag kommer prata sönder henne med mina cp-problem.
haha

bäst för lollo att hon kommer hem tidigt idag. jag känner mig inte som en bra barnvakt idag :(
hejdå

2:
hon kom hem tidigt :P

har roat mig med att byta sängkläder idag. ska snart dammsuga och diska tror jag.

förresten så är det sant. man ska inte behöva böna & be.
så alltså är det nåt som inte är helt rätt.
what to do about it? ska jag vänta snällt eller ska jag dumpa?
jag vill inte göra nåt utav det ><
men jag vet knappt varför vi är ihop ens. jag blir bara tagen för given. och piss
i augusti var senaste gången vi var med varann en hel helg. det var när vi var i norrköping.
då hade vi inte fått reda på att jag var med barn, så då var jag fortfarande rolig (läs: kunde supa)
nu duger jag inte att vara med längre.. det känns inte så jättekul.
men jag begär väl för mycket antar jag.
det är jag själv som förstört alltihop, för det är ju jag som vill ha kvar barnet. så det här kanske är priset jag får betala... hm
men varför vill han vara ihop med mig fortfarande? jag fattar inte O_o jag är nog störd.
förlåt att jag skriver. jag försöker bara få ordning på alla tankar.
ska döpa om min blogg till klagomuren ><

om han kommer hem och låtsas att allt är som vanligt så kommer jag kill self.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback