givmild

jag älskar att ge bort saker. jag älskar att slå in saker och ge bort dom.
eh

smart jag var när jag loggade in på tradera, har inte varit där på sju år ><
men jag kan ge fredo julklappstips iaf :)

råkade lägga bud på en söt babypyamas också, men den är fett billig! hoppas jag får den.
bara några minuter kvar.
sen hittade jag två julklappar också :P
det är ju ändå lön snart! jag får snåla, ok?

lidl. har fortfarande inte kommit på vad vi ska äta ikväll. är inte sugen på nåt, som vanligt.

hejpa

2:
jag fick
den :)
jag är en sucker för babykläder i 70-talsfärger och med roliga djur o sånt på. bara så att ni vet.
lindex babykläder är bäst <3
om allt ser bra ut på UL på tisdag så har jag bestämt att jag ska köpa två plagg från h&m som jag gått och spanat på hur länge som helst!

nu är jag hungrig. great
får ta lite frukt då. fredo har inte kommit hem än.
hejhej

Kommentarer
Postat av: bo

Åh, kul med ikea! :D
Hm hm hm. Sara ville med, men hon vet inte om/hur mkt pengar hon får förrän nästa vecka, så vi väntar & ser med henne & sen bestämmer vi?
Jag kan typ åka vilken dag som helst. (:

2007-11-22 @ 17:07:48
Postat av: Emelie

FETT söt babydress, spyr! :D
Cissi klär alltid Y i 70tals färger. Så himla cute. :*

2007-11-22 @ 17:36:40
Postat av: Billan

Fett fin

2007-11-22 @ 18:04:31
Postat av: Eleena

Så söt! (:

2007-11-22 @ 18:21:30
Postat av: Pin

Gullig som djuret!! Eh (;

2007-11-22 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback