goda grannar

jag o mall ^^ hehe

nu är jag hemma. hängde hos mina parents rätt länge.
var till slagsta o köpte rollo med min mami. haha
jag + rollo = sant <3
köpte allers jultidning också. *oldie* men den var trevlig.
kul med julpyssel!

snart börjar P.B. sämst
eller, det är väl bra men jag vill hellre sova. men jag vet inte när reprisen går... :/

fick brev av kalle idag :D:D:D
haha, han är ju dumihuvet. men det var roligt ^^
måste skriva tillbaka.

imorgon ska jag leka med bili : * hon somnade ju i fredags när vi skulle leka. haha
hoppas hon inte gör imorgon ><
ska väl leka med lollo imorgon också I think. får ta det innan då. yez.
ringa på lägenheten måste jag göra också. hoppas hon svarar då ^^

gosigt att flytta! :D:D
men hejdå

Kommentarer
Postat av: Lollzan

Va, vart ska du flytta??? Inte har du sagt något till mig =(

2007-11-06 @ 07:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback