goodmorning starshine

gomorron då. vaknade ju sju idag ><
nu är jag hungrig som ett djur så jag ska strax äta frukost.
sen ska jag väl pyssla lite, och när det har blivit dag så tänkte jag åka och se om farmor är hemma.
hon har tjatat på alla att jag måste komma, fast hon kan inte ringa och be mig själv O_o
pensionärer!
ska till mormor också, och hämta ett paket till lollo :)
jag har förresten inte slagit in mitt än. jävla boeg. har ju inget att slå in det med. får kika på det.
vet liksom inte vart de kan ha sånt..

annars så.. hade jag dumma drömmar. bara för att fredrik ska supa idag.
får alltid cp-drömmar när jag vet att han ska supa :(
ångest i sju dagar. orkar inte ens förklara för honom.
jag är ju helt störd.
men det är inte mitt fel. faktiskt.

fyfan vad trött jag är. dumt att sova. men näädå.
wish att jag hade en on/off-knapp på hjärnan. man kan stänga av den när man går o lägger sig så att man inte har några tankar som stör.

hejdå

Kommentarer
Postat av: jessica

jag köpte 3-pack tejp´, snöre och julpapper på rusta :o

2007-11-30 @ 14:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback