heavy

lägger det på hyllan bland resten av grejerna.
hoppas att den är hållbar..!

sov fett länge idag. drömde mardrömmar om skolmassakrar och massa knas :(
ska strax börja gå till mormor.
det är snö ute nu <3 fast den lär smälta bort, ser så ut.
jag vill ha mkt snö, som är fluffig. ingen jävla tattarsnö som bara blir slask eller is på en sekund.
hoppas vi får snö på julafton i år iaf.

nu har bebis vaknat också ^^ snabb.
hallå där.
den är nog hungrig. för det är jag. fett hungrig. men jag hinner inte äta nån frukost, känns lite onödigt liksom..
kan väl ta en chokladbit ^____________^
eh.

måste komma ihåg att fråga mamma om jag ska jobba imorgon eller inte. hon har inte sagt nåt O_o
fast det brukar ju vara givet.
men de kanske inte vill för de tyckte säkert att jag var sämst förra gången :(

nämen.. i övermorgon är det dags. :s och :D
vi får väl se.

hejpi

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Tack gosan. _


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback