heja astrid!

kollade på ett program om astrid lindgren ikväll, istället för deppe. ska se det på söndag istället.
jag saknar astrid :(
lätt den bästa kvinnan som levt. förutom min mami och min mormor :)

och christine <3 hahah, skrattade som ett djur. hon är också en bra kvinna! :D
störtskön.

kanske borde vi försöka fatta att vi kanske är rätt snygga ändå ^^
vi har ju lyckats få män och sådär. och jag tror inte att de skulle ta i oss om vi var så äckliga som vi tror att vi är, right? :)

kikade på min mage nyss, för jag gullade lite med bebis. hehe, kan gulla så mkt :P men jag smekte utanpå magen liksom. och då såg jag att det dykt upp ÄNNU mer bristningar. ba tack ><
haha
lär ju inte se min hud där snart för alla bristningar.
men, men. vad ska man göra?
det är värsta bristningshysterin b.la gravida har jag märkt. som om det är det värsta som kan hända under graviditeten.
"hur förhindrar man att man får bristningar, hur blir man av med dem? osv"
BIG DEAL!
visst, det kanske inte är så jävla snyggt. men vem fan bryr sig?
jag har haft bristningar hur länge som helst. ser redan ut som att jag fött barn :P hängtuttar och brisningar, haha
men det är ingenting jag hetsar upp mig över för jag kan ju ändå inte göra nåt åt mig.
så jag brukar hetsa upp mig över sånt som jag faktiskt kan göra nåt åt. fast jag gör det oftast aldrig.
men ibland så :)
min bäbis kommer vara värd alla nya bristningar. jag kommer se dem som en gåva :)
snart dags för ultraljud. det kommer bli stort. kommer inte fatta nånting. hoppas bara att allt är bra, men jag tror.
jag lär säkert bli besviken för att jag är så övertygad nu att allt kommer gå bra. som om jag har några garantier :/
men varför oroa sig i onödan?
jobbigt det där. önskar att det kunde gå fortare.
sjöhästar är bara gravida i två veckor. och det är dessutom pappan som har hand om det ;P

nu ska jag sleep it. så jävla trött. förstår inte vad som hänt. men det är väl årstiden, kan jag tro.
på torsdag börjar jag halv sju. lär ju dö.
tur att jag kan åka med mamma iaf :P och tur att min favorit kommer vara där på morgonen <3
sen har jag en ganska så jobbig klass. men slutar väl tre iaf, slipper fritids. whönt
och så kommer fredrik hem på kvällen :D:D typ vid 18 kanske. gosigt det kommer bli : *
det är nog bra att vi är ifrån varandra lite.

nu fick jag minsann en liten puff från bebis. tar det som ett tecken på att den vill sova ;)
godnatt ppl!

P.S. stört att jag saknar mall, som om jag inte kan läsa hennes blogg härifrån?
känns ändå mer på riktigt när man är hemma. haha. D.S

peace!

Kommentarer
Postat av: Eleena.

Åh, Astrid.

2007-11-13 @ 23:09:48
Postat av: Anonym

GO SJÖHÄSTAR GO!

nämen söt när du saknar mig. jag ba :' ( ^^
kommenterade ditt förra inlägg men blogg.se är ju cpmongo. >

2007-11-14 @ 00:09:15
Postat av: mall.

kul att inte jag får några män då. kan väl vara äcklig ^^

2007-11-14 @ 00:10:08
Postat av: Emelie

Ja! big deal med lite bristningar. Det har jag haftsen jag var sju. Det viktigaste är väl att barnet kommer ut och mår bra? Liksom. ^^ :*

2007-11-14 @ 01:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback