hell no

ljusmanifestationen gick bra. mkt folk o så. och inte lika kallt som det brukar vara.
var t.o.m ungdomar med. de tyckte nog mest att det var coolt att gå med facklor iofs, hehe.
fast nåt som inte var lika trevligt var att en fotograf tog kort på mig hela tiden. jag har aldrig haft en kamera så nära ansiktet förut :((
"kan du kolla rakt fram?" din mamma kan kolla rakt fram! kände mig som en kändis som var utsatt för paparazzis.
ska aldrig gå längst fram igen. var ju med i tidningen förra året också.
hoppas att han kom från folket, känner typ ingen som har den ^^
ah well...

annars så. är det väl likadant igen.
som vanligt.

ska ha adrian imorrn iaf. för lollo är visst på väg till sthlm. haha
jävla galning hon har blivit :P men det är bra för henne.

hejdå

Kommentarer
Postat av: mallp.

vill ju se din nya fripp! kirra bilder? :D

2007-11-01 @ 21:01:13
Postat av: bili

Jag slutar 12 imorgon. Jag ringer dig så, så leker vi en stund (:
Spännande att se ditt nya hår :D
Jag har ju också nytt hår :D
:*:*:*

2007-11-01 @ 21:45:24
Postat av: Storebror

Är det mamma som håller fanan här? http://www.ekuriren.se/bild_arkiv/96/00000235396.jpg

Hennes kommentar i Kurren var lite... konstig. "Manifestationen är till minnet av dem som gått bort i kampen mot narkotikan". Det låter som om FMN för ett regelrätt krig och att folk dör i själva kampen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback