hello goodbye

hallå där!
köpte ju julisar idag, fett duktig!
så nu är alla ungarna klara. dvs adrian, ogge o alice. whönt
har beställt julisar åt mami o papi också så de är klara de med.
m´m´m <3

OCH! så var vi o tittade på lägenheten <3<3
den var ju fin! love it.
+ att de som bodde där var supertrevliga. det var t.o.m lilla h från dagis som bodde där. haha
så stor stad! >< och så killen från djurgårn också. fett ballt.
:)
ska ringa TF så fort de öppnar imorrn och säga att vi vill ha den.
kommer bli så ljuvligt <3 wish att jag fick flytta nu.
de hade inte ens så hemska färger.
jättefint i badrummet, och vardagsrummet. ljust och fräscht :)
sovrummet som vi tänkte ta (de hade det som barnrum) var jättegrönt. så det kanske vi inte pallar med. det var jätteslarvigt målat också. det var TF som hade gjort det så de borde göra om det tycker man. vi får väl se.
minns inte vad det var i lilla sovrummet men fredo sa att det var grönt där också :)
jag vill ha nåt ljusare. mer diskret. jag är skittråkig.
men, men. vi får seeee

har ju inte ens flyttat in än.

vågar inte ens hoppas att vi FÅR flytta in :O

men jag är kär <3

tänk vad ljuvligt att ta hem spjälsängen och börja boa lite.


+ att de hade fått in de söta skötbäddarna till barnens hus nu.

men jag vet fortfarande inte vilken jag vill ha ><

laban eller mumin? hmm...

det lutar nog åt laban tror jag.

inte den svarta.

eller ska man ta den med laban?

ÅH!

skitsamma, de kommer ändå inte finnas kvar när jag väl har råd att köpa en. hehe

planerar så lite :P
tänker på vårat nya hem i 24. har typ allting klart, nämen :P
längtar tills jag får ta ett bad <3
lär ju vara för fet för det.
fatta att jag kan vara stor som ett hus innan vi ens har fått flytta in. hm
föder väl barn i en flyttkartong :(

nu ska jag nog sleepa, om jag lyckas slita mig från mall ^^

tjenis penis



 


Kommentarer
Postat av: mall.

ingen sliter sig från mall. ;D

Postat av: Bo

Laban! :D

& hoppashoppashoppas ni får lägenheten!

2007-11-09 @ 08:59:17
Postat av: sweed

ta mumin! det hade jag lätt tagit (: :*

2007-11-09 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback