hungrig like a wolf

godmorgon.
inte kunde man sova så länge som man tänkt idag heller.
bebisarna trycker mot blåsan så jag måste upp varje natt/morgon. sen sätter ju tankarna igång så då är det lönlöst att försöka somna om. suck.
men det är väl lika bra att vänja sig antar jag! :)
fast jag blir lika chockad varje gång jag måste säga bebisarna, istället för bebisen, dom istället för den,
och den läskigaste: våra barn istället för vårt barn.
haha!

ska försöka scanna in ul-bilderna hos papi ikväll, så ni ska få se.
det är på g iaf!
inte för att man ser så bra. BM hade fullt sjå med att få dem på samma bild, för de rörde sig så mkt.
men det är klart, de måste ju passa på medan det finns plats :)

nähä, om man skulle ta och äta lite frukost då. jag kommer vara jättehungrig lagom tills vi kommer till ikea iaf :/ hm. det blir till att äta lunch där.
får fan inte slarva med maten längre. men jag hatar ju mat.
wish att mina parents gav mig matlådor så att jag hade mat att äta jämt. som fredo :P
well, well wellpapp.

döden att köra. fast man ska väl passa på medan man kan, eh

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback