I´ll be there for you

kul tjejer!
men nej, inte nästa helg. för jag kan ändå inte då :)
men.. typ den 8e eller 15e? båda är lördagar.
jag har ju inget liv så ni som jobbar får bestämma :)

godmorgon förresten!
inte så rolig natt. jag hatar att jag ska vara så störd. men det är inte mitt fel.
eller jag vet inte.
ska lägga ner affären iaf.

idag ska jag städa, faktiskt.
sen ska jag vänta på fredo för vi ska åka o handla idag.
hm. undrar vad vi ska äta? får fundera ut nåt.
är ju ändå sämst på att laga mat. men framförallt på att komma på.

imorgon kommer nog julklappen som jag beställt ^^ roligt.
hoppas den är värd. skämmigt annars.
men jag måste hitta nåt meer!
hm. ska nog kika hur mkt pengar jag har. får ju lite lön på tisdag också. och så har jag ju sparat pengar till hyra o så :)
decemberlönen blir nog rätt bra. har ju fått jobba lite mer än vanligt. roligt.
inte för att jag har sjukt mkt pengar men jag klarar mig på små medel.
eller nej, det gör jag ju faktiskt inte. haha
min pappa betalar fortfarande mina mobilräkningar. men de ligger bara på runt en hundring i månaden, skönt det.
jag vill betala allting själv.
och så har jag kommit på att jag nog skulle vilja plugga sen.. men det kommer vi inte heller ha råd med så..
bra att jag kom på det NU liksom. haha
love self <3
så lite misslyckad.
är den här som inte har några pengar men ändå skaffar ett barn. så snäll!
visst önskar jag att situationen var annorlunda, det gör jag verkligen.
men nu blev det såhär och då får man stå sitt kast. eller vad man nu ska säga...
det är iaf inget jag är stolt över.
fredo tror.
visst är jag glad, såklart. det är en fantastisk gåva att få barn, anser jag.
och jag får dåligt samvete för alla som kämpar, men inte blir med barn ändå.
sen kommer jag. fertil no.1! helt sjukt.
jag behöver bara kolla på en kille så blir jag på smällen. haha
det är inte rättvist.
så ja, jag är glad. jag är glad att just jag fick äran att bli gravid. och att vi lyckades göra det tillsammans.
chansen är inte ens stor, men vi har fått den, så jag tackar och tar emot :)

fast det kommer aldrig gå att förklara. men jag gjorde ett försök.
fel ställe, fel tidpunkt, javisst. men man måste passa på när hjärnan arbetar ;)

nu ska jag äta frupp och läsa om ischias(?). tror jag har fått det.
eller lepra.

hej!

Kommentarer
Postat av: bo

Jaa, jag jobbar ju inte heller på helgerna såatteh. (:
Anytime!
*:

2007-11-22 @ 11:12:22
Postat av: Pin

Mina scheman kommer ut jättesent. Just nu vet jag bara hur jag ska jobba (inte jobba) Den här veckan & nästa vecka.
fast jag har tagit ledigt fredag den 7/12 iallafall. Någon som kan då? Det är om 3 veckor.

/Pi

2007-11-22 @ 13:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback