jag är inte cp

gos : *

hoppas att fredo är ledig när det är luciafirande på djurgårn, vill att han ska få träffa min lilla gos-c <3 : *
wish att alla kunde få träffa honom! det finns ingen sötare unge, jag lovar. och jag är inte ens släkt med honom! :P
<3 söta de kommer vara när de ska ha luciatåg. aww

schysst med värsta girlfighten btw. haha :D
palla.
jag har viktigare saker för mig. jag vet att ingen hör av sig till mig för jag är preg och boring, men jag vet att jag säkert skulle få haka på om jag frågade. hoppas jag.
alla ba: troligt.
^^
men det är dags för mig att växa upp nu. kan inte vara partybrud längre. kan inte resa och göra en massa skoj.
jag ska fan bli mamma.. :O
det kändes helt stört att skriva det där.
jag hoppas att jag fortfarande har friends kvar iaf :) även fast jag har blivit tråkig nu, hehe.
sen så ska jag erkänna att det är jävligt skönt också. men fort gick det..
konstigt det där. men det blir nog bra till slut!

alltså, får de inga besked alls från SJ eller? O_o
trött jag blir.
vill bara hem och äta. ofta jag kommer orka laga mat sen.

stargate på tv nu också, pallar inte gå ner. får väl fortsätta hänga här då.

btw bili, du kommer inte vara fulast på lördag. jag kommer. jag kan inte ens ha några kläder längre :(

ah, nys it!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Eleena.

Klart du har/kommer ha dina vänner kvar!
Jag tycker det ska bli kul att du ska bli mamma. :*

2007-11-15 @ 19:12:45
Postat av: Pin

Du kommer alltid ha kvar dina friends (: Fatta vad länge vi har känt varandra liksom. Sen ettan på lågis. Helt sinnes-sjukt :D
+ att jag inte heller pallar med catfight, värsta onödigt ):

2007-11-15 @ 20:07:01
Postat av: Bo

Det är inte ens girlfight ffs.

2007-11-16 @ 08:30:38
Postat av: LollZan

Öhh Catfight?! Jag kommer alltid vara din vän Hanna och så blir jag ju bonusmamma med. Du blir aldrig av med mig!

2007-11-16 @ 10:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback