jag blir en julbock

idag är det dags.
jag kan inte hålla mig längre.
jag måste.
jag måste sätta på galenskaparnas julskiva, och börja göra julfint.
:D
wish att vi hade fina gardiner bara. men, men!
får bli nästa år när vi bor i säby :)

de hade typ 2 vagnar på barnens hus. sämst
en med små fula hjul där fram, så den gick bort, och den andra kunde man inte reglera handtaget på så den gick också bort.
fast vi ska nog hitta nån, är ju ingen brådska :)
nog för att jag blev lite stressad när jag läste om en som hade fött i v.25+3. jag är ju i v.19 nu. haha
vill ju helst hinna flytta innan.
det blir till att  ta det lugnt o så :)

jag är glad också. för att fredrik är så snäll :) han pratar med bebisarna och är allmänt gullig.
känns så skönt. hoppas att det fortsätter såhär.
orkar verkligen inte gå runt och oroa mig mer, och inte bråka. det tar så mkt energi. jag behöver den liksom.
orkar inte vara själv i det här.

vi har nog iaf kommit överrens om ett pojknamn kanske.
Ben funderar vi på :) sen skulle jag vilja ha charlie också, men jag är rädd att soppi dödar mig då.
Ben och charlie skulle vara fint om det blev två pojkar.
två flicknamn har vi dock inte. jag har glömt bort alla som jag gillar.
ellie gillar jag, men ellen och ellie passar inte. sen har vi ju camillas nellie också.
ellie, nellie och ellen liksom. jobbigt :P
eller var den nelly? jag minns aldrig hur hon stavar.
skitsamma!
Ben och ellen passar inte heller så bra. benellen liksom O_o
charlie och ellen däremot..
ÅH!
om vi inte hittar nåt annat så tar jag det ändå. hon ska ju inte ens ha barn än :/
svårt det där.
hatar kompisar. hatar tjejkompisar. killar paxar säkert inte namn. haha
:P

nu ska jag diska, sen är det ju fan dags att åka hem till mor o far och baka lussekatter.
skit också. när ska jag pynta? får åka hem sen kanske.. när de har gett mig mat ;)

hej!

Kommentarer
Postat av: Pin

Jag har till&med julpyntat idag. Så himla mysigt! Älskar julen av hela mitt hjärta

2007-11-29 @ 15:00:24
Postat av: Bili

Ta Charlie i alla fall! Fett fint

2007-11-29 @ 16:15:46
Postat av: bili,

Hela min kommentar kom inte med. Men ta Charlie om du gillar det. Jag vill också. Men varken jag eller Soppi ska ju ha barn. Bättre att du tar det då, du som ändå ska ha barn. :*:*:*

2007-11-29 @ 16:17:23
Postat av: Mizuki

Charlie är jättefint! Roligt att ni hittat några namn ni gillar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback