kuken

ladda ner serier är för töntar ><

hej. jag är pissigt sur idag.
dels så gick jag upp fett tidigt så jag är fett trött. har dessutom varit helt alone på jobbet typ. jobbade ju med två män.
det är fan värre och vara med män än med kvinnor. man blir utfryst som fan :(
men det gick väl bra iaf.
sen nyss så var jag på väg att hämta fredrik på stationen men då ringer han och säger att tåghelvetet är cp så han vet inte när han kommer.
jag hatar SJ så himla mkt. förlåt bobo, men jag gör. haha
ska det vara så jävla svårt att hålla tiden? dumt att planera lite bättre.
jag hade förstått om det var nån som kastat sig framför tåget eller så. men möten och såntdär? borde de inte veta om sånt?
blir så himla trött.
tur att jag har körkort, så jag slipper tåg. det är faktiskt det värsta jag vet. SÄMST!
så nu är jag kvar här och vet ingenting. jag är hungrig också. får väl mat imorgon :(
nästa tåg från arboga går ju inte förrän halv åtta. tjena liksom! tack pappa.
skulle gå fortare om jag åkte till örebro och hämtade honom.
och det blir INTE bättre av att jag har huvudvärk.
fick inte ens följa med min mamma till tuniz. fett dum.
hon sa att vi kunde åka i helgen. får väl göra det då. fredrik ska ju ändå supa så det spelar väl ingen roll. han brukar inte värdesätta våra timmar lika mkt som jag.
det gör också att jag blir sur btw. för vi har bara den här kvällen fram tills på söndag. och söndag räknas ändå inte för då är han bakis och luktar helvete :/
hoppas att det blir bättre efter den här helgen, pallar inte mer krök. men om jag känner honom rätt så..
bäst för de där kallingemännen att de är trevliga!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback