läs litteratur, annars blir du ful

fick ju astrid-låten på hjärnan nu. haha
måste leta upp den när jag kommer hem..

gomorron förresten!
sov ljuvligt inatt också. förutom störda drömmar och kissnödighet. eh
jag saknar min säng lite. den är ju helt ljuvlig <3
hugo sov med mig också, gullig han var : *
fast jag sover hellre med fredrik.
men imorgon så.. :D:D
önskar att jag kunde säga att jag skulle pussa ihjäl honom, men det kan jag inte för jag vet att han kommer vara orakad. gör så himla ont :(
wish att jag hade råd att köpa en rakapparat åt honom. det går ju fort att raka med en sån ju.
jag skulle aldrig palla att vara man och raka mig i ansiktet varje dag typ ><
jag pallar inte ens att raka mina ben lixx. inte ens under armarna alltid! men det syns ju inte heller så..
jag vill ha en ladyshave i julklapp. hm.
fast jag har redan önskat färdigt tror jag.
har önskat mig astrid lindgen-boxen av mami o papi. har önskat mig den i 70 år typ. får den aldrig :(
så kul att vara vuxen. SOM OM INTE DOM KOLLAR PÅ ASTRID LINDGREN-FILMER VARJE SÖNDAG KL.17!
>< hoppas att jag får den anyway. lyckan <3
annars så.. vill jag ha en bok också.
jag ska nog skriva en liten önskelista I think! :D
kan jag sätta på kylskåpet. så kan mami föra budskapet vidare till den övriga släkten. ^^

idag ska jag nog inte göra någonting.

dubbelavsnitt av greys ikväll har jag hört. varför?
hoppas jag får se båda iaf.
det är inte ens någe astrid på tv idag. sämst.
kul födelsedag lixx :/
sämst att jag inte fick jobba idag förresten. de skulle ju ha nåt astrid-gejs i skolan idag.
ingen som vill vara borta då inte, nädå!
sämst att PA inte är i skolan imorrn. han är ju kung. haha

får väl spela sims nurå.
och önskelistan ja! bra minne ><
hejdå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Dubbelavsnitt ftw!
Men du borde börja ladda ner istället. ^_^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback