let there be light!

hallå där.
nu har jag pyntat klart typ. fredrik måste dock plocka undan på byrån så jag kan smälla upp lite grejer där också.
haha, tomtar överallt ><
visste inte vad jag skulle göra med fönstret dock. jag har bara tänt en massa ljus där, man kan ändå inte ha nåt där sen när granen kommer, för den ska stå framför..
fredrik kommer bli fett tjurig och tjata om hur tomt det ser ut, jag lovar!
fast jag har tänt en massa ljus och försöka få upp mysfaktorn här.
vi får väl se.. :P

ska vila en stund nu, med en glass :)

undrar när man kan känna bebisarna utanpå? jag inbillar mig att det blir snart för jag tycker sparkarna blir kraftigare och kraftigare för varje dag. ashäftigt ju!
inga små puffar längre :)

men hejdå!

2:
jag fick nog godkänt tror jag :)

men.. ja.
piss.
är lite trött på det här nu.

imorgon börjar julkalendern <3 ska gå upp fett tidigt och se på den. gosigt det kommer bli <3
kanske dricker lite glögg också, vem vet?
mysigt iaf.
hoppas att den är bra i år. jag lär ju kunna se alla avsnitt typ :P

men jag ska väl spy nu.
mår fett dåligt :(
jag hatar lediga helger so bad.

hejdå

Kommentarer
Postat av: jess

läste på gravid.se vad som händer i 19:e veckan :p
Då stod b.la. det här:

Du har en snabbare ämnesomsättning och en ökad blodmängd i kroppen, det kan ha en positiv inverkan på ditt hår och dina naglar.

2007-11-30 @ 16:34:43
Postat av: Mizuki

Jag känner Bä med handen och idag kände Norpan också utanpå, så det kommer nog snart för dig. :)

Postat av: ninna

jag tycker också det är fult. eller jag gillar det iaf inte på mig :P

2007-11-30 @ 17:18:14
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: jess

Det börjar ju om 23 min ;p Julkalendern alltså.. :)

2007-12-01 @ 08:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback