mark knopfler

lyssnar vi på nu. ganska skönt.
har haft en fett whön morgon övht. gosfredo <3 han var ju hemma före mig igår, för mattias hade somnat. HAHA
det var gosigt :)

det var trevligt hos billan igår. kul att träffa alla tjejerna, saknade pin dock.. :(

btw så tror jag inte att det är twins. eller.. jag hoppas att det inte är :O
men varken jag eller fredo har tvillingar i släkten tror jag så vi låtsas att vi inte blir de som startar trenden. hehe

idag ska vi hem till mami o papi och äta. hoppas det blir jansson <3 jag sa att jag ville ha det.
är fett sugen på det jämt. jag har inte ens tyckt om det så jättemkt innan. konstigt.

nu ska jag äta min clementin. en banan och clementin fick bli min frukost idag. för jag pallar inte. ska ju ändå äta lunch snart.

hejpa!

Kommentarer
Postat av: Pin

Söt när du saknade Pin. Jag saknade er också *: (:

2007-11-18 @ 17:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback