o helga natt

tommy körberg <3

ofta min farmor var hemma. haha
var där strax innan tio t.o.m, men nädå!
ah well.
var hem och hämtade lite grejs som jag behövde. har fixat en nödlösning med sovrumsgardinerna, ser fortfarande ut som skit men det får vara.
wish att jag hade råd med nya gardiner.. men vi får satsa på superfint nästa år istället :)

fredrik lär dö när han kommer hem, jag håller på o pyntar för fullt. och jag har bara fula grejer typ.
haha :D
ska nog tvinga honom att börja gilla julen. varför gillar inte killar julen?
tänk vad söta våra twins kommer vara nästa jul <3 små lackskor kan de ha, och spetsstrumpor och julklänningar <3 om man får nån girl alltså. om det blir nån pojke så kan den ha en liten pullover <3
SÖTA! jag o mamma har redan planerat. haha

mår illa som ett djur. måste nog äta. då går det nog över.
AH! det är ju mitt cp-piller. tog det nyss. mår alltid illa då. så jävla stört.
men det går över iaf :)

jag måste stryka också. usch.
mormor har inte ringt heller. jag orkar inte åka till henne :(
får se hur vi gör, när hon ringer.

blö. vad ska man äta då? den eviga frågan, hehe.
nåt kan man väl koka ihop.

hejhej

Kommentarer
Postat av: jess

jag har tommy körberg - o helga natt på min mp3, haha :P

2007-11-30 @ 14:28:56
Postat av: ninna

min kille gillar julen, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback