pain in ze ass

:´(
bög-ischias. kan inte ungen komma ut snart? :(

duktiga tjejerna var när de lottade ^^
fast jag vete fåglarna om jag har råd att köpa för 100:-
är ju inte alla som jobbar o sådär lixx.. men maxgränsen kan väl ligga där?
anyhow.
7/12 hemma hos mig alltså. vet inte vilken tid bara.
nån annan får bestämma, för jag är robin.
:P

åh, vad ska man handla. elena, vad vill du ha? ><

ska nog gå o lägga mig nu. har så himla ont. men har ju slutat böla nu iaf ><
fyfan för det här. så jävla döden.
better be worth it!

hejdå

Kommentarer
Postat av: ninna

haha jaa. blev du medlem där? isåfall fick jag 25 kr att handla för :p hihi

2007-11-26 @ 22:21:16
Postat av: Eleena.

Åh. Jag vet faktiskt inte vad jag vill ha.
Nåt till hemmet eller vad som helst. (:

2007-11-27 @ 10:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback