panik

jag börjar önska att det absolut inte ska bli en pojke.
det finns inga namn!
><
jag funderade lite på ben, tycker det är rätt ballt. men det känns ändå inte bra.
bara elvis känns bra. det passar genom hela livet, ben också :)
billy med. fast jag tänker på bully och då tänker jag på nelson i simpsons O_o haha
fyfan för pojknamn. jag hatar dom. finns bara fula.
hoppas att det blir en ellen.
ellen på smällen. gah!
men jag kan ändå komma på 700 fina flicknamn. men inga pojknamn. det är ju sinnessjukt. jag får sån panik.
finns ju inga som passar jämt. ska man byta namn på ungen när den blir 20 eller?
dåligt trött jag blir.
om vi inte hittar nåt så tänker jag döpa den till elvis iaf.
det är faktiskt jag som ska klämma ut den!
:(

apropå det här med julvärdar (jag vet, jag kan bara inte släppa det)
varför inte låta svenska folket välja?
:)
mark skulle få min röst!
kom på en annan som kan vara, allram eest :D haha, fett skön snubbe! undrar vad han gör nuförtiden?
image53

Kommentarer
Postat av: bo

Jag kan också 7/12. (:

Men ikea alltså .. Är du på på rilli? (:

2007-11-22 @ 14:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback