playday

:D
kom hem från stan för en stund sen, har hunnit äta o så iofs.
det var fett trevligt ^^
träffade bili, sweedy, sara och bobo <3
roligt att man har lite sociallife igen. hehe
jag köpte en trasig tröja från gina också. 29 balubas! hehe
så går det när man är fattig ^^ men det var inte ens ett stort hål. man kan nog sy det.
jag kan ju typ inte ha några kläder längre så...
jag skulle vilja ha nåt fint på lördag när jag ska till bili men det är ju bara att glömma :(

jag saknar fredrik som fan nu.
tråkigt att åka hem och veta att man inte har nån att komma hem till liksom. blev fett deprimerad.
hoppas att jag kan ringa honom sen. vet inte riktigt om han har tid osv. de kanske ska göra nåt särskillt..
får iaf snälla sms av honom :) att han saknar mig och älskar mig.
känns så stört att jag har en sån kille egentligen. jag förstår inte hur han kan älska mig så mkt.
ba OJ ÄR SÅ SÖT! sminkar mig typ aldrig. och är allmänt okvinnlig :/
tänkte på det när jag gick ner på stan idag.
hur orkar tjejer egentligen vara så snygga all the time? och varför?
lägger ner en massa tid framför spegeln för att bara gå till affärn typ.
inte för vår egen skull. det är bs. det är alltid för andras skull. för man vill inte att nån ska uppfatta en som ful, ovårdad, skabbig osv.
skönt att vara kille. de är alltid snygga. nämen ><
tjejer är skabbiga när vi bara har jeans och t-shirt. killar är klara för en kväll på stan i den outfiten.
stört egentligen.
stackars oss.

har fett mkt växtvärk idag. inte så whönt.
ska nog spela lite sims. sen blir det fruktsallad och tv-kväll :)

hejhej

Kommentarer
Postat av: Eleena.

Du är visste söt, Hanna. :*

2007-11-13 @ 20:16:22
Postat av: Pin

Håller med Elena. Du är cute.
Sen så är det jättesynd om oss kvinnor. Måste alltid fixa sig hela tiden. Jag får aldrig sova på mornarna innan jobbet bara för att jag måste fixa mig. & det är männens fel!

2007-11-13 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback