ptja..

jag vill så gärna att det ska funka. alltså SO BAD
har haft så himla ont i mitt hjärta idag. har det fortfarande iofs.
vet att det inte kommer bli bättre ikväll. men jag inbillar mig att bara jag får krama honom så kommer jag må bättre.
jag är glad att han pratade lite nu iaf. nog för att det var jag som ringde iaf. (är alltid en sucker :( helt sämst. men jag hade inte ringt om han bara hade varit hemma. blir orolig som en mamma när han är ute o super :/)
men nu har vi nåt att gå på kanske.
nog för att det inte finns så mkt att göra kanske..
åh, jag vet inte.
pallar inte.
jag hatar män. fast mest hatar jag männens kompisar som får dem att tro att de är tofflar så fort de gör något som flickvännen ber om. visst finns det riktiga tofflar.
men att en kille stannar hemma för att lappa ihop ett förhållande, istället för att supa, det är inte toffleri tycker jag O_o
or is it..?

tack för erat stöd friends : * jag hoppas att jag inte kommer att behöva det. eh
eller alltså. ja. det kan ju bli så. vi får se. det är upp till fredo.
vet inte riktigt vad han vill. han vill ha kakan, fast inte fyllningen.
apropå det så glömde vi ju att äta kakan som mamma bakade idag. haha
det var trevligt hemma. riita har varit här. de söp lite, och så åt vi räkor :) har ju lärt mig att skala räkor nu.
tog ju bara 20 år.. :O fast mamma skalade lite åt mig också. haha
det går bra sålänge man inte ser dem i ögonen.

men jag föll när jag gick upp för trappen. kan inte sova.
jag minns att vi lovade varann i början när vi blev tillsammans, att vi aldrig skulle somna osams.
det har vi gjort typ 4 nätter i rad nu :/ det är det värsta som finns tycker jag.
dels så är det drygt att gråta sig till sömns för kudden blir blöt som ett djur. dels så vet man inte hur man ska bete sig på morgonen.

det lät ju stört förresten. klart man alltid behöver stöd när det inte är så bra :)

förresten så borde nån bomba hammarn så att folk inte kan gå dit.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Pin

Hoppas att Fredo förstår vad han sysslar med & att ni borde lappa ihop det & ha det gos. Ofta det är viktigare att supa än att fixa så att ni har det bra. Män är ju helskumma O:
Egentligen borde ni ha time of your life med tanke på eran lilla gosbaby som kommer snart!

2007-11-04 @ 08:16:03
Postat av: Billan

Snuttan

2007-11-04 @ 18:46:45
Postat av: Eleeena.

Vi finns för dig, Hanna! :*

2007-11-04 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback