say hello to my little friend

hallå där.
gosig dag det var igår! nu längtar jag efter nästa helg t.o.m <3
var hos mami o åt igår, fett gott. typ julmat ^^ sen kollade vi på deppe, och sen åkte vi o handlade lite strunt. jag skulle bara ha balsam och bananer men det blev lite andra grejer som kan vara bra ifall jag blir galen.
sen kom vi hem, och då gosade vi <3 sen tittade vi på scarface <3
ska döpa våran unge till tony montana tror jag. :D
eh

ska jobba idag. INTE så rolig klass idag tror jag. :S
men det går ju fort iaf.
men nu lär jag väl inte få vara på hajen på eftermiddagen :( fan vad bög isf.
kommer inte få träffa min babyc nånting typ :(
nåt som är bra är iaf att fredrik är ledig idag också så han kan skjutsa o hämta mig från jobbet. och så kan vi gosa :)

nu ska jag väl ta en liten dusch och sen klä på mig.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback