snön ligger vit på taken

tack för tipset, jess!
får nog åka till öb också idag då..
tänkte åka ut o spana (+ antagligen shoppa) idag.
helt alone. haha
men jag tror att alla andra jobbar o sådär så..
kan vara rätt whönt att åka själv också.
kör väl i diket, ser ut att vara fett halt ute :(

försökte ju prata med min man igår. GICK SÅ BRA!
fyfan, jag blir så himla pissed. det är som att prata med en 12-åring.
så jag gav upp. jag sa att han kunde säga till när han kan prata som normala vuxna.
lär ju aldrig hända ><
fast jag hoppas ju.
varför är killar så himla störda?
hur högt måste man gå för att få en mogen? han är ju fan 25 snart.
jag är inte så mogen själv, alla gånger. det behöver man inte vara. för då blir man tråkig :P
men när man pratar om viktiga grejer, som ENS FÖRHÅLLANDE t.ex, då kanske man kan skärpa sig lite.
fast det är ju bara vad jag tycker. och jag verkar tycka helt galet.

jag är nog ledig idag iaf. som ni kanske förstått.
får se om det blir nåt jobb den här veckan då..
har iaf jobbat mer den här månaden, än förra så jag ska nog klara mig :)
känner mig nästan rich. har ju sparat pengar, + fått pengar och så kommer lite lön imorgon.
woho!

jag känner mig lite stressad över julafton, men jag tror att jag har bestämt hur jag ska göra.
fredrik börjar ju jobba fett tidigt, så jag tror att jag ska be honom släppa av mig hos mami o papi när han åker.
kan ju sova på soffan där ett tag :)
vill ju inte vakna själv på julafton liksom :(
helst skulle jag ju vilja sova hemma där, men det tror jag inte fredo vill, hehe.
men om vi gör såhär så blir det nästan samma sak. då kan jag o kenzo gå till våra strumpor tillsammans som vanligt :) så får man julekramar av mami o papi <3 och allt är bara sådär madicken-gosigt som det kan bli!
fast jag skulle vilja ha en pyjamas eller nåt. en mysdress kanske. fett whönt!
en röd <3
för jag har ingen pyjamas... jag använder bara sånt en gång om året och det är på julafton O_o
annars blir det inte ofta.
kanske kan spana efter en sån billig också. en mysdress ^^

jahapp.. om man skulle ta och klä sig kanske. får se om de ringer från work eller inte.
annars... :D

hejpa

2:
soppi hakar ju på! kul att träffa henne lite :) lilla födelsedagsbarnet, hehe

ska väl borsta gaddarna nu, och håret. sen får jag vara klar för jag pallar inte.

tjenis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback