sparvöga

eheheh

min mami ringde nyss. k blir flyttad redan idag :D:D
roligt att han kommer vara så nära nu. då kan man hälsa på honom mer.
fast nu vet jag ju inte om jag ska ha adrian imorrn eller inte. hoppas lollo ringer sen. annars får jag väl ringa henne när jag kommer hem ikväll.

hoppas iaf att bili kan leka med mig imorgon. vore fett roli <3 saknar henne som ett djur.
jag saknar alla brudsen förresten! kan vi inte leka allihopa nån dag? :)
det var 100 år sen. minns inte ens när det var sist.
tragiskt.

ska sortera lite tvätt nu. orkar ju inte bära ner hela tvättkorgen. haha *svag*
hoppas mina byxor hinner torka för annars har jag inget att ha ikväll :O

ska kika hur mitt hår blev också.
tjenis

2:
blev rätt bra tror jag!
inte svart iaf.
fast jag har missat lite här och var, men det gör ingenting. det är fint. eh

haha, fett kul att C har fått ny tid till UL. nu måste hon också gå en dag senare :P så då ska vi gå samma dag iaf.
must be faith ^^

kan inte komma över hur kort mitt hår är nu. så himla kul ^^
nu lär jag inte få mer frågor om om jag har löshår iaf.
hoppas ingen blir sur på mig för att jag har klippt av det.
alla tjatar ju alltid om "åh vad långt hår" jag har. hade.
nu ba baldie.
näää
jag har fortfarande lite långt hår. men jag fastnar inte med det överallt. och det går att borsta nu. och kanske göra saker med också.
fast luggen är fortfarande fluff :/ hate it.
ser ut som en pudel. rätt ful om jag får säga det själv.
aahh.. well!

rafiki

Kommentarer
Postat av: Lollzan

miss u to

2007-11-01 @ 17:50:29
Postat av: SkruttPin :c

Jag vill också leka med er alla nån dag. Vore babyapkul (:

2007-11-01 @ 18:04:28
Postat av: sweedy

spännande med ditt hår! det är säkert svinafint (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback