stå upp

hello.
blev ledig idag. hade bara tänkt att ta det lugnt, fredrik har varit hemma idag också. han har varit lite sjukis. fast imorgon är han ledig på riktigt så då kan vi hitta på saker :) åka o handla ska vi göra iaf. och på kvällen ska vi kolla på lägenheten! :D:D hoppas den blir våran <3
hade fått mail om 3st 3or till. fast det var bara en som var rätt intressant. där vart sweedy bor :)
fast jag vill ändå bo i säby helst. de är så stora o bra, de lägenheterna.

anyhow. har sålt bilen idag. till en blarwan :P fick 8000:-
fast papi hade sagt 8500, han skulle sätta in 500 imorrn sa han. lär han ju inte göra. haha
men nu är vi av med den iaf. jag fick 4000 iaf :O fett snäll papi. ska försöka betala tillbaks förlusten sen iaf.
just nu satt de pengarna jävligt fint. kanske har råd med julklappar after all ^^
kul om man måste sälja sin bil för att ha råd att leva :(
inte för att julklappar är viktigt men.. eller jo, det är viktigt för mig. jag älskar att ge bort saker.
tänker ju inte köpa julklappar för allt. det är typ prio 3. först hyra och mat såklart. :)

wey, wey..
har tvättat idag. eller vi håller på fortfarande. drog ju ut på tiden när jag fick åka med bilen. trodde bara jag skulle städa ur den lite snabbt. men de som skulle köpa den hittade inte hit så vi fick möta dem i fröslunda.
dit hittade dom iaf..
eheh

längtar fett mkt tills imorgon! :D hoppas att vi får nya tapeter <3 verkar gosigt att få välja själv. jag vill.

just ja. våran kyl gick ju sönder idag, haha
upptäckte det när fredo skulle laga mat. så han fick ringa, och så fick vi nytt kylskåp.
hann inte laga nån mat dock så det fick bli pirw.
men vi har iaf gjort matsedel nu :) duktiga.

nu ska jag dricka julmust. jag är beroende av det.
ska köpa ny imorgon på rusta <3
eheh

puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag tycker också att det är jättekul!
Får ju ta o träffas någon dag.

Postat av: Emelie

(svar på din kommentar) Mjo men jag & Peter skulle ju kunna komma över imorgon eftermiddag? Jag vet dock inte vart ni bor men du kanske skulle kunna gå ner utanför eller så? (: :*

2007-11-07 @ 23:29:12
Postat av: jess

Jag och erik kollade på lägenheterna vid sasha :p båda 2, fast dom var likadana och inte så fina.

2007-11-08 @ 18:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback