thank god

thank god för att jag hade sparat pengarna från bilen.
har precis fört över lite hyrespengar till fredo, så nu vet jag hur mkt jag har att röra mig med på ett ungefär.
inte så mkt kan jag säga! det är ju tur att det är jul snart :)
ska bara spana efter 3 saker på ikea idag. ljus, servetter och glöggrejer.
sen ska jag kolla vad vi kan tänkas vilja ha för bokylla när vi flyttar :)

vad lite klockan är. jag är ju typ klar nu O_o
wish att vi kunde åka nu.
men jag får väl spana runt lite sålänge. har ju mkt work att göra faktiskt.
jag vill gå med i tvillingklubben iaf, det verkar ju bra. ska prata med fredrik om det sen. vi behöver ju inte gå med på en gång. kan nog ta det efter jul.
spana efter vagnar måste jag göra också.
så jävla drygt. ni anar inte vilken djungel det är med vagnar. jag var fett glad över att vi var klara med det.
sen nu ba.. O_o haha
jag har ju noll erfarenhet av tvillingvagnar.

2:
nu ska jag strax åka tror jag :)

fredrik ringde förut och sa att han kunde följa med på nästa besök iaf, för han hade bytt tid på jobbet.
snäll <3 jag vill att han ska vara med varje gång, hoppas att det blir så. iaf de flesta gånger. såhär i början iaf :)
åh, jag vill göra UL igen! så himla kul! tur att jag väntar twins så att jag får göra fler ;)

nu har de vaknat förresten. de är ena riktiga sjusovare de där. vaknar inte förrän på sena förmiddagen.
fast de brukar iofs hålla igång sent på kvällarna och nätterna ;P

nej nu drar jag.
fan vad hungrig jag är.
tar nog med mig en clementin iaf.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback